استاندار اصفهان به شهدای سمیرم ادای احترام کرد


استاندار اصفهان به شهدای سمیرم ادای احترام کرد

اصفهان- ایرنا- عباس رضایی استاندار اصفهان صبح شنبه هنگام ورود به شهرستان سمیرم در جنوب این استان با حضور در گلستان شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان به همراه شماری از مدیران کل استانی به سمیرم سفر کرد و قرار است طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی و یک سردخانه بزرگ میوه در جنوب شهر سمیرم را افتتاح کند.

بازدید از روستاها و مناطق زلزله زده بخش پادنای بزرگ در جنوب این شهرستان و حضور در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار اصفهان به سمیرم است.

این سومین سفر کاری عباس رضایی استاندار اصفهان به این خطه کوهستانی است؛ اولین سفر وی فروردین ماه سال گذشته همزمان باوقوع سیلاب در سمیرم بود.

زمین لرزه سی‌سخت در شمال استان کهگیلویه وبویراحمد(۳۵ کیلومتری شهر بیده مرکز بخش پادنای بزرگ در جنوب سمیرم و استان اصفهان) در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت ۳۰.۸۹ عرض شمالی و ۵۱.۵۷ طول شرقی ثبت شد.

شهرستان سمیرم در جوار دامنه های دنا و زاگرس میانی، با ۹۰ هزار نفر جمعیت، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟