«تضاد» در شیرین برپا شد


 «تضاد» در شیرین برپا شد

در نمایشگاه گروهی مجسمه «تضاد» آثار هنرجویان «محمد مردی» در گالری شیرین به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه گروهی مجسمه هنرجویان «محمد مردی» با عنوان « تضاد» روز جمعه 8 اسفند در گالری شیرین افتتاح شد.

در این نمایشگاه آثار آسیه عبدالهی، فرداد علوی، سروین فیاض، فرهاد کوه‌بر، شهرام معتضدی، مرجان مقدس‌زاده، ساناز مقصودی، کیمیا مویدی، فاطمه‌سادات میراکبری، صدف نادری، مجید واحدی، هانیه وزیری‌تبار، حسین ابراهیمی، فرحناز انصاری، دانیال امیراعتمادی، بابک ایکانی، ساقی بهفر،سیمین جمالی، طرلان خویلو، بارانه رئیسی، شکوه رضایی، غزل زمانی، کوروش شجاعی و هدیه شوشتری به نمایش در آمد.

«محمد مردی» درباره نمایشگاه مجسمه «تضاد» می گوید: « ناچاریم در زندگی با وجود همه این تضادها زندگی کنیم. آیا می شود تضادها را از زندگی برداشت؟ می شود زمستان را از کنار تابستان یا غم را از کنار شادی برداشت؟ می شود همیشه در شادی بود؟ می شود همیشه در غم بود؟ حتی غمناکترین آدم ها هم یک لحظه شاد وشادترین آدم ها هم یک لحظه غمگینانه دارند. خود زندگی یعنی همین زندگی سراسر تضاد است و ناچاریم در زندگی با وجود همه این تضادها زندگی کنیم».

محمد مردی متولد سال ۱۳۶۲ و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده آزاد اسلامی، عضو انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران، از هنرمندان موسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران و موسس و مدرس آتلیه مجسمه‌سازی است.

نمایشگاه گروهی «تضاد» از 8 اسفند تا22 فروردین در گالری شیرین برپاست؛ علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به آدرس خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه 13 شماره 5 مراجعه کنند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج