نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه « رویکردها و گرایش‌ها 3» در گالری شیرین برپا شد


نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه « رویکردها و گرایش‌ها 3»  در گالری شیرین برپا شد

در نمایشگاه « رویکردها و گرایش‌ها 3» آثاری از هنرمندان بنام هنر معاصر ایران با رویکرد ها و گرایش های متفاوت، در فرم نقاشی یا حجم با استفاده از رنگ‌روغن، مداد، اکریلیک، سنگ مرمر، برنز خلق شده اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه گروهی «رویکردها و گرایش ها۳» روز جمعه 8 اسفند در گالری شیرین افتتاح شد. در نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه « رویکردها و گرایش‌ها ۳» آثار شهریار احمدی، حمیدرضا اندرز، بهروز دارش، رضا درخشانی، کوروش شیشه‌گران، کامبیز صبری، رعنا فرنود، شهرام کریمی، احمد مرشدلو، امین نورانی، سپیده نوری و منوچهر نیازی به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه تعدادی از هنرمندان بنام هنر معاصر ایران، هر یک با رویکرد و گرایشی متفاوت، در فرم نقاشی یا حجم با استفاده از رنگ‌روغن، مداد، اکریلیک، سنگ مرمر، برنز و ... به تصویر افکارخود پرداخته‌اند.

اولین سری از نمایشگاه رویکردها و گرایش‌ها در سال ۱۳۹۰ در گالری شیرین برپا شد و اکنون نزدیک به یک دهه‌ی بعد، گالری شیرین میزبان سری سوم این نمایشگاه‌ است.

نمایشگاه گروهی «رویکردها و گرایش ها» از 8 اسفند تا22 فروردین در گالری شیرین برپاست؛ علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به آدرس خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه 13 شماره 5 مراجعه کنند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان