بچه های مسجد داودقلی زنجان در کنار مردم زلزله سی سخت


بچه های مسجد داودقلی زنجان در کنار مردم زلزله سی سخت

در یک همت جهادی قرارگاه جهادی مسجد داودقلی زنجان برای کمک به مردم شریف زلزله زده منطقه سی سخت آستین ها را بالا زد.

امام جماعت مسجد داودقلی و مدیر موسسه دیدبان عدالت زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در راستای کمک به مردم زلزله زده سی سخت، کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی برای مردم منطقه سی سخت جمع آوری و ارسال می شود.

حجت الاسلام ولایتی در ادامه افزود: تلاش مردم خیراندیش خصوصا جوانان و نوجوانان زنجانی برای هموطنان خود ستودنی است که با روحیه جهادی بالا برای جمع آوری حمایت های مردمی و کمک رسانی به مردم زلزله زده سی سخت سر از پا نمی شناسند.

وی از مردم نودوست و خیرخواه استان زنجان خواست در این شرایط سخت و سرد زمستانی در حد وسع یاریگر مردم در رنج سی سخت باشند.

ولایتی همچنین از اعلام آمادگی جوانان غیور زنجانی جهت حضور عملیاتی و جهادی در این منطقه خبر داد و افزود: به محض مساعد بود شرایط و پذیرش نیروهای مردمی و جهادی برای امداد رسانی، جوانان فداکار زنجانی به کمک این منطقه می شتابند.

به گفته مدیر موسسه دیدبان عدالت زنجان خیرین استان می توانند کمک های نقدی خود برای حمایت از هموطنان را به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۰۷۶۹ مرکز نیکوکاری شمیم نرگس واریز کنند.

لازم به یادآوری است در راستای استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان برای سوق دادن کمک های مردمی به سمت مساجد برای زلزله زدگان سی سخت، پویش رسانه ای«مسجد؛ کانون مهر علوی» همزمان با ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) آغاز به کار کرد.

مساجد استان می توانند از ظرفیت این رسانه مسجدی برای سوق دادن کمک های خیرانه و مردمی در بستر فضای معنوی مسجد برای زلزله زدگان این منطقه بهره مند شوند.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!