منبع تغذیه برق مریوان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در مدار قرار گرفت


منبع تغذیه برق مریوان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در مدار قرار گرفت

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از در مدار قرار گرفتن منبع تغذیه به شبکه توزیع برق با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به مناسبت روز مهندس خبر داد.

مرتضی محبتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در تابستان سال جاری پست مریوان ۲ که دو فیدر چناره و پادگان از آن تغذیه می کند به بهره برداری رسید و در روز مهندس فیدر شانو نیز به آن اضافه شد که با افزایش این فیدر، در مجموع تعداد فیدرهای مریوان به ۱۱ فیدر افزایش یافت.

وی افزود: در این پروژه ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی احداث شده است، بار فیدر شانو ۱۲۴ آمپر و طول این فیدر ۱۵ کیلومتر است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در ادامه با اشاره به مراکز حیاتی و مهم شهری شهرستان مریوان بیان کرد: این فیدر مراکز حیاتی و مهم شهری از جمله بیمارستان بوعلی، مرکز بهداشت شماره ۶، سایت اداری و پمپ بنزین خاوری و نیز محلات موسک ۲، دارسیران ۱ و ۲، میدان ناری، بهاران فاز ۲ و قسمتی از بهاران فاز ۱ و محله پارک شانو را تأمین برق می‌کند.

محبتی در ادامه با اشاره به تجهیزات مانوری موجود این فیدر، خاطرنشان کرد: این فیدر شامل ۱ دستگاه سکسیونر گازی و ۲ دستگاه جداساز هوایی می باشد و در سه نقطه با فیدر نوروز رینگ است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در پایان سخنان خود تأکید کرد: با بهره برداری از این پروژه، طول متوسط فیدرهای فشار متوسط از ۸۷ کیلومتر به ۷۹ کیلومتر کاهش یافت که مزایای آن، کاهش تلفات شبکه و نیز کاهش طول شبکه فشار متوسط شهری و ایجاد قدرت مانور و کاهش انرژی های توزیع نشده در زمان انجام تعمیرات و خاموشی های ناخواسته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو