رییس سازمان مدیریت: پروژه پلاسمای خون کرمان را تعیین تکلیف می‌کنیم


رییس سازمان مدیریت: پروژه پلاسمای خون کرمان را تعیین تکلیف می‌کنیم

کرمان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ترکیب سرمایه گذاران فعلی پروژه پلاسمای خون رغبتی برای پیشبرد کار نشان نمی‌دهد لذا به احتمال زیاد، چنانچه ترکیب موجود نتواند کار را به سرانجام برساند، استان وضعیت آن را تعیین تکلیف می‌کند.

جعفر رودری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراحل اجرایی پروژه پلاسمای خون، آنچه در سطح استان کرمان بوده ، انجام شده اما در صورتی که این پروژه پیش نرود، از طریق معرفی سرمایه گذار جدید کار را دنبال می کنیم.

وی اظهار داشت: پلاسمای خون یکی از پروژه های بسیار مهم استان کرمان محسوب می شود که علاوه بر تولید و جایگاه این محصول در فرایند سلامت جامعه، براساس براوردها، بیش از ۲۵۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

پروژه استحصال دارو از مواد مخدر در گیر و دار هماهنگی‌های امنیتی انتظامی

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: پروژه استحصال دارو از مواد مخدر به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سطح ملی پذیرش و به تصویب رسیده است.

رودری افزود: این طرح مجوزهای لازم را دریافت کرده و بخشی گسترده از مراحل اجرایی آن پیش رفته اما یکسری هماهنگی در حوزه امنیتی و انتظامی بایستی انجام شود، در نهایت در صورت انجام این هماهنگی ها کار در استان دنبال می شود.

وی با اشاره به این طرح اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: سرمایه گذار مشکل تکنولوژی و منابع را برای اجرای پروژه ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!