هواشناسی: وزش باد نسبتاً شدید در جنوب شرق کرمان پیش‌بینی می‌شود


هواشناسی: وزش باد نسبتاً شدید در جنوب شرق کرمان پیش‌بینی می‌شود

کرمان - ایرنا - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی عصر امروز (شنبه ) شاهد وزش باد نسبتاً شدید به صورت لحظه ای در جنوب شرق این استان هستیم.

مریم سلاجقه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز شنبه (۹اسفند) کاهش ابر را در سطح استان شاهد هستیم افزود: از روز یکشنبه (۱۰اسفندماه) از شدت سرما کاسته می شود.

وی با بیان اینکه در روز دوشنبه (۱۱اسفندماه) وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان پیش بینی می شود افزود: همچنین در این روز شاهد بارش های پراکنده در استان خواهیم بود.

سلاجقه تصریح کرد: احتمال آسیب به سازه های موقت، گلخانه ها، تابلوها، بنرهای تبلیغاتی، سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه های ساختمانی و احتمال شکستن درختان نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان، محکم کردن سازه های موقت و گلخانه ها، تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره، تمهیدات لازم برای پیشگیری از وارد آمدن خسارات ناشی از وزش باد شدید، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی و ترددهای کوهستانی، لغو پرواز هواپیماهای سبک و گلایدر و سایر اقدامات پیشگیرانه را توصیه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403