میزبانی برازجانی ها از پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس


میزبانی برازجانی ها از پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

آئین تشیع و خاکسپاری پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم ولایتمدار شهر برازجان در دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آئین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دشتستان روز شنبه (9 اسفند) با حضور گسترده مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان تا دانشگاه آزاد اسلامی برازجان برگزار شد.

«غلامرضا غریبی» نیز در این آئین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیکر این شهید مربوط به جوانی ۱۹ ساله است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در منطقه عملیاتی فکه و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به تشییع و خاکسپاری پیکر شهید گمنام ۱۶ ساله هشت سال دفاع مقدس در شهرستان دیلم اشاره کرد و ادامه داد: این شهید بزرگوار در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیده است و در دیلم خاکسپاری می‌شود.

شایان ذکر است که پیکر دو شهید گمنام مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی و کربلای پنج، هشت سال دفاع مقدس روز جمعه در آئینی با استقبال شماری از مردم و مسئولان وارد بوشهر شد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی