کانون های مساجد با مهر علوی خود به یاری مردم زلزله زده سی سخت بشتابند


کانون های مساجد با مهر علوی خود به یاری مردم زلزله زده سی سخت بشتابند

پولاد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در تمامی برهه های حساس و در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه در خط مقدم بوده اند و امروز با مهر علوی خود به یاری مردم زلزله زده سی سخت بشتابند.

«علیرضا پولاد» روز شنبه (9 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان از بوشهر اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نشان داده اند که نه تنها در حوزه فرهنگ و هنر بلکه در هر زمان که نیاز به حضور جهادی و خدمات رسانی به مردم آسیب دیده باشد، با مهر علوی یاری رسان همنوعان هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، با اشاره به اینکه مساجد در هر زمان نقشی تاثیرگذار در امورات جامعه دارد، اظهار داشت: در زمان وقوع سیل و زلزله و همچنین شیوع بیماری کرونا مساجد و کانون ها اقدامات بسیار تاثیرگذاری داشتند و با کمک های مومنانه خود بخشی از مشکلات به وجود آماده مردم را حل کردند.

پولاد به برگزاری پویش «مسجد، کانون مهر علوی» در جهت یاری رسانی به مردم زلزله زده سی سخت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به وقوع زلزله 5.6 ریشتری در سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، زندگی بسیاری از مردم این منطقه دچار مشکل شده است و نیازمند یاری مردم نوعدوست می باشند.

وی بیان کرد: مساجد یکی از مهمترین مراکزی است که در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه همیشه پای کار بوده و و با جمعآوری کمک‌های مردمی و همچنین ساماندهی نیروهای جهادی به یاری مردم می شتابد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، خواستار شد: با توجه به شرایط به وجود آماده ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین سردی هوا، کانون های مساجد به مانند دیگر زمان ها با نقش تاثیرگذار خود در جهت جذب کمک های مردمی برای مردم زلزله زده سی سخت اقدام نمایند.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا