مسجدی که 90 عروس نیازمند را راهی خانه بخت کرد


مسجدی که 90 عروس نیازمند را راهی خانه بخت کرد

قدرتی گفت: مسجد سیدالشهدا(ع) شهرک شهید انصاری رودسر تاکنون 90 عروس نیازمند را با اهدای جهیزیه راهی خانه بخت کرد.

«فرج‌اله قدرتی» با تاکید بر کمک به نیازمندان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه در ایام شیوع کرونا که منجر به آسیب اقتصادی و معیشتی بسیاری از خانواده‌ها شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون فرهنگی هنری شهادت شهرک شهید انصاری رودسر تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند را در همکاری با خیران اولویت قرار داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهادت با بیان اینکه به همت مسجد سیدالشهدا تاکنون ۹۰ نوعروس به خانه بخت رفتند افزود: در سال جاری با توجه به وضعیت کرونایی کمک خیران را در دو بخش توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه جهیزیه هزینه کردیم.

وی با اشاره به اهدا جهیزیه به پنج نوعروس نیازمند رودسری از ابتدای سال تاکنون اظهارداشت: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۲۰ میلیون تومان بوده است که به نوعروسان اهدا شد.

قدرتی از اجرای چهار مرحله رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، سویا، رشته سوپ و پنیر به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا که به همت خواهران مسجدی شناسایی شده بودند، توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی نیازمندی‌های جدید به ویژه در قشر دانش‌آموز گفت: شیوع کرونا و لزوم بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و شبکه شاد در فراگیری علم و دانش موجب شد تا بخشی از کمک‌های خیرین را به سمت خرید تبلت و گوشی همراه هوشمند هدایت کنیم تا شاید بتوانیم از ترک تحصیل دانش آموزی جلوگیری کنیم.

قدرتی اعلام کرد: با کمک خیرین توانستیم سه دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند به ارزش ۱۴ میلیون تومان را خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا کنیم.

وی از همت اصحاب مسجد سید الشهدا(ع) شهرک شهید انصاری رودسر در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و اعلام کرد: به همت خیرین این شهرک یک زندانی که به علت بدهکاری مالی در بند بود، آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند