طرح شهید سلیمانی بازوی اجرایی ستاد مقابله با کرونا است


طرح شهید سلیمانی بازوی اجرایی ستاد مقابله با کرونا است

استاندار کرمان گفت: طرح شهید سلیمانی بازوی اجرایی و عملیاتی ستاد کرونا است.

دکتر"علی زینی‌وند" ظهر امروز 9 اسفندماه در دوازدهیمین جلسه طرح شهید سلیمانی یکی از محورهای اصلی در ستاد کرونا را طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: در دو ماه گذشته استان کرمان به لحاظ بیماری کرونا حالت ثبات دارد اما اگر وضعیت سیرجان پیش نیامده بود وضعیت ثبات ما بهتر بود و در کل کشور وضعیت همین است یعنی وضعیتی بین خوف و رجاء و با توجه به ناشناخته بودن این ویروس معلوم نیست وضعیت در آینده چگونه خواهد بود.

وی با تاکید برآنکه باید طرح محدودیت‌های هوشمند و شهید سلیمانی را در راستای کنترل و پیشگیری بیمار به خوبی پیش ببریم، اظهار کرد: باید قبل از شیوع، مراقبت‌ها را افزایش دهیم و خدمات دیگر را مانند کمک مومنانه و ... نیز در کنار سایر اقدامات جلو ببریم.

استاندار کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه طرح شهید سلیمانی به عنوان یک بسته به آن نگاه کرد به‌طوری‌که اگر شما کسی را قرنطینه و محدودیت می‌کنید در کنارش باید یک خدمت‌رسانی به آنها انجام شود که بخشی از آن در قالب کمک‌های مومنانه که توسط هلال احمر، سپاه ثارالله استان و ... انجام می‌شود و همه باید هم زمان پیگیری شوند تا با مشکل مواجه نشویم.

وی اظهار کرد: به دلیل فعالیت دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور وضعیت با ثباتی در کشور و استان داریم زیرا بیماریابی و تشحیص زودهنگام و اطلاع‌رسانی و محدودیت‌های اعمال می‌کنند.

زینی وند طرح شهید سلیمانی را بازوی اجرایی و عملیاتی ستاد کرونا دانست و بیان کرد: محدودیت ترددهای شبانه همچنان باید اجرا شود و بخشی از جلسات ستاد کرونا باید به طرح شهید سلیمانی اختصاص داده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا