اعتبار ساخت بیمارستان روانسر به‌زودی ابلاغ می‌شود


اعتبار ساخت بیمارستان روانسر به‌زودی ابلاغ می‌شود

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان روانسر اظهار داشت: ‌خوشبختانه زمین مورد نظر توسط سازمان جهاد کشاورزی به دانشگاه علوم‌پزشکی تحویل شده و به زودی اعتبارات پروژه نیز به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود.

هوشنگ بازوند در نشست بررسی وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های استان در منطقه اورامانات گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان عنوان کرده که تا آخر هفته اعتبارات پروژه بیمارستان روانسر ابلاغ و تفاهم نامه‌ها مبادله می‌شود و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

وی در ادامه بهره‌مندی مردم اورامانات از منابع آبی طرح گرمسیری را حق طبیعی آن‌ها دانست و گفت: قرار است ۲۵۰۰ هکتار به اراضی تحت پوشش طرح گرمسیری افزوده شود و در این زمینه جهاد کشاورزی موظف است پیشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه اورامانات را از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کند.

مدیر ارشد استان ادامه داد: ایجاد رونق اقتصادی در منطقه اورامانات به معیشت مردم کمک می کند و بستری فراهم می‌کند تا افراد از رنج کوله‌بری رها شوند.

وی همچنین به موضوع ضرورت تقویت بخش تولید در راستای تامین نیازهای اساسی استان اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریم و کرونا طبیعی است که هر استانی به سمت تامین نیازهای خود گام بردارد.

بازوند اظهار داشت: متاسفانه بخش زیادی از تخم مرغ مصرفی شهرندان کرمانشاهی از خارج از استان تامین می‌شود و باید هر چه سریعتر واحدهای تولیدی مرغ تخم گذار در استان توسعه پیدا کنند.

وی تاکید کرد: جهاد کشاورزی موظف است هر چه سریعتر برای دریافت مجوز ایجاد واحدهای جدید تولیدی توسط سرمایه‌گذاران صاحب صلاحیت از وزارتخانه اقدام کند تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...