دستگیری سارق تجهیزات داخل خودرو با 11 فقره سرقت در آبادان


دستگیری سارق تجهیزات داخل خودرو با 11 فقره سرقت در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات داخل خودرو با 11 فقره سرقت در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در پی بروز چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفا سارق شدند که پس از هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق یک دستگاه ضبط خودرو، یک عدد باطری، یک عدد پمپ آب، یک عدد قیچی مخصوص برش سیم و تعدادی کارت‌ عابربانک و مدارک متعلق به مالباختگان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهم یاد شده، در کمتر از۲۰ ثانیه درب خودروها به ویژه کاپوت پراید را باز می کرد، یادآور شد: وی در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان آبادان اعتراف کرد.

سرهنگ زلقی، با اشاره به تشکیل پرونده قضایی علیه متهم و تحویل آن به دادسرا، گفت: انتظار می رود شهروندان عزیز ضمن توجه به هشدارهای انتظامی که از سوی معاونت اجتماعی و از طریق رسانه ملی، اصحاب رسانه و فضای مجازی به آنان اطلاع رسانی می شود در زمینه رعایت آنها نیز اهتمام بورزند.

۴۶

کد خبر 1490519

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!