استاندار خراسان جنوبی بسته کمک معیشتی را به مجتمع توانبخشی اهدا کرد


استاندار خراسان جنوبی بسته کمک معیشتی را به مجتمع توانبخشی اهدا کرد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی برای رفع نیازهای روزانه مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند، بسته کمک معیشتی به مبلغ 900 میلیون ریال را به این مرکز اهدا کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، پس از بازدید استاندار از مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند در آستانه هفته گرامیداشت معلولان، رفع مشکلات این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

حمید ملانوری به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل برخی طرح‌های نیمه‌تمام موجود در این مجموعه از جمله مجتمع آبدرمانی، پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام داد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حوزه‌هایی بود که به جهت نوع فعالیت، برای تامین این اعتبار مورد رایزنی قرار گرفت و نتایج خوبی حاصل شد.

استاندار خراسان جنوبی به منظور رفع نیازهای روزانه این مرکز توانبخشی که به همت جمع زیادی از خیرین اداره می‌شود، بسته کمک معیشتی به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال را اهدا کرد.

موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) در شهریور ۱۳۷۶ به همت تعدادی از خیرین در بیرجند راه‌اندازی شد و در حال حاضر بزرگترین مؤسسه مجهز بخش خصوصی برای نگهداری و توانبخشی معلولان و سالمندان در شرق کشور است که در فضایی به وسعت ۵۱ هزار متر مربع و در زمینه نگهداری از دختران و پسران، حرفه‌آموزی، توانبخشی، امور متکدیان و سایر موارد به جامعه هدف خود خدمات‌رسانی می‌کند.

کمک سه میلیارد ریالی استاندار خراسان جنوبی به خانواده زندانیان

همچنین استاندار خراسان جنوبی در پی بازدید از زندان مرکزی بیرجند، دستور تامین بسته کمک معیشتی ویژه برای خانواده زندانیان را صادر کرد.

بعد از حضور استاندار در زندان مرکزی بیرجند و بازدید از بندها، مزرعه پرورش شتر مرغ، مجتمع گلخانه‌ای، کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی، ملانوری بر ارائه راهکارهایی به منظور کاهش زمینه‌های بروز بزه و ارتکاب به جرم در جامعه تاکید کرد.

وی ضمن مطلوب خواندن دوره‌های آموزشی و فضای فراهم شده برای افراد محکوم به حبس متذکر شده بود: باید کاری کنیم که خانواده فرد مجرم از این حبس، متاثر نشود و آسیب نبیند.

استاندار خراسان جنوبی علاوه بر صدور دستورات لازم برای مساعدت در رفع برخی مشکلات موجود در زندان مرکزی بیرجند، بر تامین اقلام مورد نیاز خانواده‌های زندانیان نیز تاکید کرد.

حسب دستور استاندار با اعتباری به مبلغ سه میلیارد ریال، بسته‌های کمک معیشتی ویژه برای خانواده‌های زندانیان استان تامین و بین خانواده‌های جامعه هدف توزیع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه