اسمارت‌فون تاشو شیائومی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه به‌زودی معرفی خواهد شد


اسمارت‌فون تاشو شیائومی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه به‌زودی معرفی خواهد شد

با توجه به اخبار اخیرا منتشر شده، اکنون می‌دانیم که کمپانی شیائومی در آینده‌ای بسیار نزدیک از یک اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید رونمایی خواهد کرد. این محصول احتمالا با قیمت‌گذاری مناسب خود به یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش بازار تبدیل خواهد شد. نخستین گوشی موبایلی پرچم‌دار شیائومی مجهز به نمایشگر تاشو پیش‌تر تائیدیه مربوط به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات...

با توجه به اخبار اخیرا منتشر شده، اکنون می‌دانیم که کمپانی شیائومی در آینده‌ای بسیار نزدیک از یک اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید رونمایی خواهد کرد. این محصول احتمالا با قیمت‌گذاری مناسب خود به یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش بازار تبدیل خواهد شد. نخستین گوشی موبایلی پرچم‌دار شیائومی مجهز به نمایشگر تاشو پیش‌تر تائیدیه مربوط به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات جمهوری خلق چین را دریافت کرده است. به گفته منابع خبری این هندست احتمالا در ماه مارس به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

طی ماه‌های گذشته بارها شاهد انتشار تصاویری از این اسمارت‌فون در فضای وب بوده‌ایم. این گجت مجهز به نمایشگری است که در زمان جمع شدن دستگاه درون کیس آن مخفی می‌شود. طراحی این هندست مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 2 بوده و نمایشگر آن فاقد هرگونه حفره جهت استقرار دوربین سلفی است.

بر اساس اعلام منابع خبری چینی اسمارت‌فون تاشو شیائومی مجهز به یک پنل اولد 8.03 اینچی تولید شده توسط کمپانی سامسونگ خواهد بود. اندازه قطری نمایشگر خارجی این هندست نیز برابر با 6.38 اینچ است. این دستگاه بسته به برچسب قیمتی خود می‌تواند به یک مدل پرفروش تبدیل شود. بر اساس گزارشات مخابره شده نخستین اسمارت‌فون تاشو شیائومی به ارزان‌ترین گوشی موبایلی تاشو در بازار تبدیل خواهد شد. این موضوع روند رشد محبوبیت چنین گجت‌هایی را تسریع خواهد کرد.

اسمارت‌فون تاشو شیائومی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه به‌زودی معرفی خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟