توطئه‌های دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می‌شود


توطئه‌های دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می‌شود

یزد- ایرنا- رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: با حفظ اتحاد و همبستگی مردم و مسوولان و نیز تبعیت از رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه های دشمنان نظام خنثی و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات سال 1400 فراهم  می‌شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روزشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال آینده افزود: مردم انقلابی ایران تاکنون ثابت کرده اند با حفظ وحدت و انسجام ملی و با حضور شکوهمند خود در انتخابات ۲۸ خردادماه سال آینده وفاداری خود را بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و ولایت نشان می دهند.

امام جمعه شهر ابرکوه با تاکید بر اینکه دشمنان و استکبارجهانی تاکنون با حضور مردم انقلابی ایران سیلی خورده اند، اظهار کرد: همه گرایش ها و گروه های سیاسی با یک هدف و رهبری واحد در راستای رشد و شکوفایی کشور تنور انتخابات را گرم نگه دارند و زمینه ساز حضور حداکثری مردم در این حماسه ملی باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: انتخابات مؤلفه قدرت ، عزت ، فرهنگ ، تمدن و عظمت ملت ایران است که باید به لطف خدا بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات بیانگر رُشد و بلوغ و آگاهی کامل ملت است و مایه مباهات ایران اسلامی در جهان و بُهت و سردرگمی بدخواهان می شود.

گزینش مردم در انتخابات باید آگاهانه و بر مبنای عقلانیت باشد

وی تصریح کرد: گزینش مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید آگاهانه و بر مبنای عقلانیت باشد نه احساسات ، زیرا کسی که می خواهد سکان اداره کشور را به دست گیرد باید واجد توانمندی های لازم در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی باشد.

حسینی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: همه مردم و مسوولان باید برای حضور باشکوه و حداکثری ملت تلاش کنند.

توطئه‌های دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می‌شود

وی بابیان اینکه بایدآستانه تحمل را بالا برد، گفت:با بالا بردن آستانه تحمل می توان بهترین شیوه گفتمان را در جامعه داشت.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: نقش و جایگاه رای مردم در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیت ملی و توفیق در سیاست خارجی است که گشایش اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات نشان از اقتدار ایران در جهان دارد ،یادآور شد: داوطلبان ملزم به تحقق وعدهای خود در مبارزات انتخاباتی هستند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403