امنیت موجب توسعه اقتصادی می‌شود


امنیت موجب توسعه اقتصادی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امنیت از ارکان مورد نیاز هر جامعه برای پیشرفت است و باعث ارتقای زیرساخت فرهنگی و توسعه اقتصادی می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی لرستان اظهار کرد: دشمن با نقشه های مختلف به اهداف خود برای ضربه زدن به کشور دست نیافته و ورود سلاح به کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: لرستان با توجه به همجواری با استان‌های مرزی، محل گذر خودروهای حمل کالای قاچاق است که در این راستا با همدلی اعضای شورای تامین و تلاش نیروی انتظامی، رتبه اول کشور در در کشف سلاح و کالای قاچاق را طی چهار سال گذشته کسب کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: افرادی از روی جهالت به عنوان اراذل و اوباش از مردم سلب امنیت می کنند اما نیروی انتظامی مقتدرانه با این افراد مقابله می‌کند و کشفیات سلاح جزو اهداف این نهاد در مقابله با مجرمان می باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا همکاری لازم را برای برخورد با افراد مجرم دارد اظهار کرد: امنیت مردم حاصل تلاش شبانه روزی کادر خدوم نیروی انتظامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد