20 کارگر نمونه استان مرکزی تجلیل شدند


20 کارگر نمونه استان مرکزی تجلیل شدند

اراک - ایرنا - 20 کارگر نمونه استان مرکزی در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی روز شنبه در آیینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در آیین تجلیل از کارگران نمونه استان مرکزی گفت: کارگران قشر زحمتکش جامعه هستند که نقش موثری در توسعه کشور برعهده دارند.

«محمدتقی آبایی هزاوه» افزود: کارگران از اقشاری بودند که در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه‌های دیگر نقش سازنده‌ای داشته‌اندو اکنون نیز در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌ها مسئولانه در سنگر خدمت هستند.

وی بیان کرد: کارگران سربازان متعهد جبهه اقتصادی و رونق تولید هستند که با تمام توان نقش خود را در پیشبرد توسعه اقتصادی دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: نگاه دولت به کارگران ویژه است ومی‌طلبد که همچنان مسایل و مشکلات این قشر با جدیت از سوی مسئولان رصد شود.

آبایی هزاوه تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه ، مشکلات کارگری در استان مرکزی نسبت به سال‌های گذشته کاهش دارد و این وضعیت روز به روز در حال بهبودی است و امید می‌رود که در آینده نزدیک کارگران این استان هیچ حقوق معوقی نداشته باشند.

۱۲ نفراز این کارگران نمونه در بخش صنعت، هفت نفر در بخش خدمات و یک نفر در بخش کشاورزی است و از مجموع این کارگران ، ۲ نفر زن و ۱۸ نفر مرد هستند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و در این استان حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی