رییس هیات ورزش‌های رزمی استان زنجان انتخاب شد


رییس هیات ورزش‌های رزمی استان زنجان انتخاب شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های رزمی استان زنجان، امروز /شنبه 9 اسفند ماه/ با برگزاری مجمع انتخابات و با رای اعضای مجمع به منظور هدایت هیات و برنامه ریزی برای این رشته ورزشی برای چهار سال آتی، تعیین و منصوب شد.

به گزارش ایرنا در این مجمع انتخابات که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان واقع در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با حضور یوسف بهتری و علیرضا نصیری به ترتیب رییس و دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی و علی خلیلی و محمدعلی حمزه‌پور مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد، "امیر ارجمند" با کسب ۱۴ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی استان زنجان را عهده دار شد.

۲ نفر دیگر نیز به اسامی "جعفر رستمخانی و علیرضا بهاری" به منظور تصدی این سمت، ثبت نام کرده بودند که رستمخانی بنا به دلایلی در محل اخذ رای حاضر نشد و بهاری دیگر نامزد حاضر در این مجمع نیز فقط توانست یک رای از ۱۵ رای ماخوذه را به دست آورد.

امیر ارجمند، در مجمع انتخابات رییس هیات ورزش های رزمی استان زنجان که در سال ۹۵ برگزار شد به عنوان کاندید حضور داشت که پس از ارایه برنامه های خود، توانست ۶ رای از ۱۷ رای ریخته شده به صندوق آراء را به خود اختصاص دهد و در نتیجه "علی اوسط بیگدلی" با کسب ۱۱ رای، برگزیده شد.

شماری از اعضای مجمع از رییس هیات جدید ورزش های رزمی استان زنجان درخواست کردند که انتخاب دبیر، نایب رییس و خزانه دار هیات به آنان تفویض اختیار شود که این بحث نیز حرف و حدیث و موضع گیری هایی را به دنبال داشت.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص تفویض اختیار از سوی رییس هیات جدید این رشته ورزشی زنجان به اعضای مجمع نیز گفت: رای اعضای مجمع به ایشان، نشان از اعتماد اعضاء حاضر در مجمع انتخابات هیات است و این نباید نادیده گرفته شود.

یوسف بهتری، با بیان اینکه انتخاب اعضای هیات رییسه جزو وظایف اعضا مجمع نیست، افزود: این کار در حقیقت خلاف آیین نامه است و اعضای مجمع، نمی توانند افراد را به رییس هیات به منظور به کار گمارده شدن در سمت های فوق، پیشنهاد و تعیین کنند.

وی، تاکید کرد: رسیدن به اهداف و برنامه ها نیاز به همدلی و تعامل دارد اما لازم است رییس هیات برای دستیابی به اهداف و برنامه های در نظرگرفته شده و عمل به وعده های خود، اختیار عمل جدی داشته باشد.

رییس هیات ورزشهای رزمی استان زنجان، گفت: از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان زنجان در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های در پیش روی به منظور رشد و تعالی این رشته ورزشی زنجان، استفاده خواهم کرد.

ارجمند، افزود: ارتقا سطح کیفی و کمی ورزش های رزمی استان زنجان را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده و برای رشد و شکوفایی این رشته ورزشی از توانمندی ها و تجارب فعالان این عرصه بهره مند خواهم شد تا وعده های داده شده، محقق شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق