جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود


جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری با راه اندازی پویش مردمی «عیدی برای همه» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

محمود همت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برای تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان نیازمند استان در آستانه سال نو از ۱۴ اسفند ماه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی به روش‌های پرداخت کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند از طریق کد ussd درگاه‌های بانکی با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

همت خاطر نشان کرد: همچنین امکان پرداخت الکترونیک کمک‌های مردمی از طریق اپلیکیشن‌های سکه، ایوا و سنا فراهم شده که علاقه مندان می‌توانند با دریافت رایگان این اپلیکیشن‌ها و نصب آن بر روی تلفن همراه از قسمت نیکوکاری کمک‌های خود را پرداخت کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان افزود: واریز کمک‌های نقدی به حساب صندوق امداد ولایت به شماره ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۵۶۱۳۶ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۵۲۴۲ به نام صندوق امداد ولایت از دیگر روش های پرداخت در جشن نیکوکاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟