خبر مهم برای فرهنگیان / زمان آزمون رتبه بندی معلمان


خبر مهم برای فرهنگیان / زمان آزمون رتبه بندی معلمان

رییس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از برگزاری مجدد آزمون رتبه‌بندی معلمان در روز 17 اسفند امسال خبر داد.

خبر مهم برای فرهنگیان / زمان آزمون رتبه بندی معلمان

به گزارش راهبرد معاصر؛ یارمحمد حسین‌بُر رییس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای با موضوع «آزمون رتبه‌بندی اسفند» خطاب به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام کرد: با عنایت به درخواست همکاران، آزمون رتبه بندی، روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ مجدداً و برای آخرین بار تکرار می شود. همکارانی که به هر دلیل نتوانستند در آزمون شرکت کنند و یا نمره حدنصاب را نیاورده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه این آزمون فقط در یک مرحله برگزار می‌شود و حداکثر نمره از ۱۰۰ است، مطرح شد: آزمون صرفاً از طریق گوشی همراه اجرا خواهد شد و هر داوطلب از هر سیم کارت فقط سه بار می تواند استفاده کند؛ بدیهی است در صورت استفاده بیشتر از یک سیم کارت در هر آزمون، نمرات ثبت شده قابل قبول نخواهد بود.

در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه فرهنگیانی که مشمول نظام رتبه بندی می شوند تا زمانی که تأییدیه مقام مسؤول خود را نگیرند، اجازه حضور در آزمون را نخواهند داشت، آمده است: حداکثر زمان جهت رفع مشکلات احتمالی (تغییر ابلاغ، تکمیل فرم ها و ...) تا روز پنج شنبه مورخ ۱۴ اسفند ۹۹ است. بدیهی است در روز آزمون هیچ گونه تغییر در سیستم برای متقاضیان صورت نخواهد گرفت.


محتوای آزمون فقط از طریق آیکن نظام رتبه بندی و با کیلیک کردن بر روی «ورود به کلاس» در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. بدیهی است محتوا و سؤالات موجود در قسمت «بانک سؤالات و محتواها» فقط جهت مطالعه بیشتر است./ اقتصاد آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ