استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021


استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021

تویوتا هم‌اکنون روند خوبی را تجربه می‌کند. پس از 5 سال حرکت پشت سر فولکس‌واگن، ژاپنی‌ها دوباره عنوان پرفروش‌ترین خودروساز دنیا در سال 2020 را پس گرفتند. در کل تویوتا 9.53 میلیون دستگاه خودرو را در سال پیش به فروش رساند درحالی‌که فروش گروه فولکس‌واگن 9.31 میلیون دستگاه بود. این موضوعی احساس‌برانگیز است مخصوصاً اینکه … The post استارت قدرتمند...

تویوتا هم‌اکنون روند خوبی را تجربه می‌کند. پس از ۵ سال حرکت پشت سر فولکس‌واگن، ژاپنی‌ها دوباره عنوان پرفروش‌ترین خودروساز دنیا در سال ۲۰۲۰ را پس گرفتند. در کل تویوتا ۹.۵۳ میلیون دستگاه خودرو را در سال پیش به فروش رساند درحالی‌که فروش گروه فولکس‌واگن ۹.۳۱ میلیون دستگاه بود.

استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021

این موضوعی احساس‌برانگیز است مخصوصاً اینکه بدانیم فروش گروه فولکس‌واگن شامل برندهای آئودی، پورشه، بنتلی، لامبورگینی و فولکس‌واگن بوده درحالی‌که فروش تویوتا شامل همین برند و لکسس بوده است. انتظار می‌رفت فروش کلی تویوتا به خاطر همه‌گیری کرونا کاهش یابد اما این خودروساز سال ۲۰۲۱ را به خوبی شروع کرده است.

استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021

تویوتا آمار فروش خود در ژانویه ۲۰۲۱ را اعلام کرده و تائید نموده فروش جهانی این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال پیش رشد حدود ۵ درصدی داشته است. این پنجمین ماه متوالی است که فروش تویوتا رشد پیدا می‌کند. در ژانویه امسال تویوتا ۷۶۵۵۴۱ دستگاه خودرو فروخته که بهبود ۴.۶ درصدی را نشان می‌دهد. از جمله فاکتورهای مربوط به این مسئله افزایش تقاضا در چین و ژاپن بوده است. به لطف فروش بالای محصولاتی همچون کرولا، کمری و آوالون، فروش تویوتا در چین حدود ۳۰ درصد بیشتر شده است.

استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021

تویوتا در ژاپن ۱۲۷۳۳۶ دستگاه خودرو را در ژانویه ۲۰۲۱ به فروش رسانده که نسبت به ژانویه ۲۰۲۰ افزایش حدود ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد. این چهارمین ماه پیاپی است که فروش تویوتا در وطن خود بیشتر می‌شود.

استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021

فروش کلی تویوتا در خارج از ژاپن طی ژانویه امسال برابر با ۶۳۸۱۷۸ دستگاه بوده است. این شرکت محبوب آمار فروش بازار آمریکای شمالی را منتشر نکرده اما به فروش بالای راو ۴، سکویا و سی نا اشاره داشته است. در چهار سال گذشته راو ۴ پرفروش‌ترین محصول تویوتا در آمریکا بوده و به نظر می‌رسد این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت. به همین خاطر تولید تویوتا در آمریکا حدود ۲ درصد بیشتر شده است.

استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021

البته افزایش تولید این شرکت در چین نسبت به ژانویه سال پیش حدود ۴۱ درصد افزایش یافته است. اگر تویوتا بتواند این روند را حفظ کند سال خوبی را تجربه خواهد کرد. قطعاً مسابقه نفس‌گیر تویوتا و فولکس‌واگن در تصاحب عنوان پرفروش‌ترین خودروساز دنیا در سال ۲۰۲۱ جذابیت‌های فراوانی خواهد داشت.

استارت قدرتمند تویوتا در سال 2021

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...