کشتی قهرمانان اوکراین؛ فرنگی‌کار ایرانی به دیدار رده‌بندی رفت


کشتی قهرمانان اوکراین؛ فرنگی‌کار ایرانی به دیدار رده‌بندی رفت

تهران - ایرنا - «محمدرضا مختاری» به دیدار رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت‌های بین‌المللی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین راه یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین از روز گذشته در شهر کی‌یف اوکراین آغاز شد و فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

مسابقات شانس مجدد رقابت‌های پنج وزن نخست امروز (شنبه) برگزار شد که «محمدرضا مختاری» در دیدار شانس مجدد وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی با نتیجه ۸ بر یک «آندری کولیک» از اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی امشب در دیدار رده‌بندی به مصاف «پرویز نصیب‌اف» از اوکراین می‌رود.

در رقابت‌های پنج وزن نخست دیروز «سجاد عباس‌پور» در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی و «محمدصادق فیروزپور» در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد به دیدار فینال راه یافتند، «مهدی بالی» در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار رده‌بندی رفت.

دیدارهای فینال و رده‌بندی پنج وزن نخست بعد از ظهر امروز به وقت محلی برگزار خواهد شد که عباسپور در فینال به مصاف «نوگزاری تسورتسومیا» از گرجستان و فیروزپور نیز سنور دمیرتاش از ترکیه را پیش رو دارد.

دیدارهای پنج وزن دوم نیز تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد که در کشتی آزاد، «عرفان الهی» در وزن ۷۰ کیلوگرم و «محمدعلی تبار» در وزن ۹۲ کیلوگرم باید به مصاف حریفان خود بروند. همچنین در کشتی فرنگی نیز «علیرضا نجاتی» در وزن ۶۰ کیلوگرم، «دانیال سهرابی» در وزن ۶۷ کیلوگرم، «محمدعلی گرایی» در وزن ۷۷ کیلوگرم، «رامین طاهری» در وزن ۸۷ کیلوگرم و «امین میرزازاده» در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز باید به مصاف حریفان خود بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید