تحریم‌های آمریکا علیه ایران برخلاف قوانین بین المللی است


تحریم‌های آمریکا علیه ایران برخلاف قوانین بین المللی است

قزوین- ایرنا - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تحریم ایران، قوانین داخلی خود را به سایر کشورها تسری داده که خلاف قوانین بین المللی است و این کشور را باید رسوای عالم کرد.

به گزارش ایرنا، عزت الله اکبری روز شنبه در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس ۶ سرعته با طراحی داخلی در شرکت نیرو محرکه که با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت برگزار شد،افزود: مردم،مقامات و دولت باید این کار را انجام دهند و ما نیز در مجلس با تمام توان به دولت و وزارت صنایع کمک می‌کنیم و با آنها هماهنگ هستیم.
وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن پای کار است، افزود: از وزیر درخواست داریم توسعه خودروهای دیزلی را در دستور کار قرار دهند چون از نظر امنیتی برای کشور بسیار مهم هستند.
وی با بیان اینکه هم اینک گیربکس اتومات از ضرورت‌های کشور است و ما می‌توانیم آن را تولید کنیم، افزود:اگر بخش خصوصی پای کار بیاید می‌توانیم گیربکس اتومات را بسازیم و به فناوری آن دست یابیم.
اکبری گفت: وقتی فرزندان این مملکت در حوزه‌های مختلف قله‌ها را فتح می‌کنند آیا در خودروسازی و صنایع دیگر نمی‌توانند به این موفقیت‌ها دست یابند؟قطعا می‌توانند.
وی افزود: ما باید موانع را برطرف کنیم تا همه جا به توسعه متوازن برسیم.
اکبری اضافه کرد: توسعه متوازن برازنده کشور است و این ساختارها است که باید مقداری تغییر یابد و حداکثر استفاده از بخش خصوصی صورت گیرد.
وی افزود: بخش خصوصی دریای بی پایانی از نظر توانمندی‌ها و از نظر منابع است و وقتی بخش خصوصی با تمام توان در میدان باشد تحریم هیچ اثری نخواهد داشت.
اکبری گفت: هم اینک بخش خصوصی با انگیزه مشغول تولید در کشور است و همه باید دست به دست دهیم و مملکت خود را بسازیم.
وی افزود: ما تفکری را که می گوید ببینیم بایدن چه می‌گوید اصلا قبول نداریم و می‌گوییم بایدن باید ببیند ما چه می‌گوییم.
این نماینده افزود: آمریکا به عنوان یک دولت متجاوز، تروریست و قانون نشناس در سطح بین الملل شناخته شده است و امروزه اسلام ناب محمدی و شیعیان علی (ع)قد علم کرده‌اند و قطعا او را شکست می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس