ثبت بارش 10 سانتی متری برف در خراسان جنوبی


ثبت بارش  10 سانتی متری برف در خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: سامانه پرفشار جوی در سه روز آینده تضعیف می‌شود و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

فاطمه لطفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تقویت زبانه‌های پر فشار جوی در روز گذشته کاهش منطقه قابل ملاحظه بود و امروز صبح نیز برای دومین روز متوالی وقوع کمینه دمای صفر و زیر صفر درجه در تمام ایستگاه‌های استان به جز طبس گزارش کردند.

وی افزود: امشب نیز با توجه به کاهش رطوبت منطقه انتظار کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا را داریم؛ ضمن اینکه به طور کلی در طول این هفته روند تغییرات دمایی در استان افزایشی پیش بینی می‌شود و از دوشنبه افزایش دما در منطقه قابل ملاحظه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: با افزایش رطوبت و تقویت کمینه پرفشار از صبح سه شنبه کمینه دمای قالب نقاط استان به بالای صفر خواهد رسید.

لطفی ادامه داد: در اواخر وقت دوشنبه تا سه شنبه شب با نفوذ سامانه بارشی به جو استان، بارش باران و افزایش سرعت وزش باد بویژه در نیمه شمالی استان قابل پیش بینی است.

وی با بیان اینکه تغییرات دمایی در مرکز استان هم منفی ۴ و ۹ درجه ثبت شد، تصریح کرد: صبح امروز قاین با ۸- درجه زیرصفر سردترین و روز گذشته دهسلم نهبندان با ۱۵ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی یادآور شد: در ماهمیران بارش ۱۰ سانتی متری برف و در علی آباد زارعین بارش ۹.۹ میلی متری باران گزارش شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !