اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 9 اسفند


اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 9 اسفند

ایران اکونومیست- امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفادارو، سامان گستر اصفهان و داروسازی اکسیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، هتل پارسیان کوثر اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه فارس فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 9 اسفند شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 11هزار و 701واحدی در ارتفاع یک میلیون و 194هزار و 131واحد به کار خود پایان داد و بیش از 2 میلیارد و 964میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 3هزار و 569میلیارد تومان در 333هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفادارو، سامان گستر اصفهان و داروسازی اکسیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و کابل البرز بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 882میلیون ورقه به‌ارزش 5 هزار و 697میلیارد تومان در 164هزار نوبت، آیفکس 130واحد افت کرد و در ارتفاع 16هزار و 986واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، هتل پارسیان کوثر اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، اعتباری ملل و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو