مدارس عشایری استان اردبیل هفت میلیارد ریال سرانه دانش‌آموزی گرفتند


مدارس عشایری استان اردبیل هفت میلیارد ریال سرانه دانش‌آموزی گرفتند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از واریز هفت میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش‌آموزی به حساب مدارس عشایری این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا ، احمد ناصری روز شنبه با بیان اینکه بیش از هشت هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری در استان اردبیل مشغول تحصیل هستند، افزود: این مبلغ به حساب ۲۸۷ مدرسه عشایری استان در دوره‌های مختلف ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم، فنی حرفه‌ای و کار و دانش واریز شد.

وی این اقدام را گامی موثر برای اجرای اساسنامه مدارس عشایری دانست و اظهارکرد: طبق ماده ۱۵ اساسنامه مدارس عشایری، سرانه اعتباری این مدارس بصورت ویژه و حداقل به‌ میزان سه برابر مدارس عادی تعیین شده و در اولویت پرداخت قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر نقش مدارس عشایری برای فراهم کردن دسترسی عادلانه به فرصت‌های آموزشی و پرورشی، فعالیت‌های آموزشی مدیران و آموزگاران این مدارس را در شرایط شیوع ویروس کرونا، مطلوب و قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: در مدارس عشایری استان به جهت پراکندگی جغرافیایی و تعداد کم دانش‌آموزان در کنار آموزش مجازی (شبکه شاد)، آموزش به صورت حضوری نیز دایر بوده و برنامه‌های آموزشی و تربیتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر