زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل تامین می‌شود 


زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل تامین می‌شود 

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با اخذ سند مالکیت توسعه 95 هکتاری شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهرک تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا،محمد اهلی روز شنبه دربازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افزود: یکی از مشکلات فعلی مرکز استان کمبود زمین برای سرمایه‌گذاران طرح‌های بزرگ صنعتی است که با اخذ سند مالکیت فاز توسعه ۹۵ هکتاری شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، این مشکل برای چند سال آتی برطرف ‌شد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر ورود سرمایه‌گذاران به شهرک‌های صنعتی استان اردبیل و حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در آنها از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است به نحوی که در حال حاضر با کمبود زمین در شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم.

او گفت: آماده‌سازی ۵۰ هکتار از ۲۰۰ هکتار فاز سوم شهرک صنعتی ۲ اردبیل آغاز شده و به محض آماده بودن زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران خرد نیز تامین خواهد شد.

اهلی اظهارکرد: توسعه این شهرک برای چند سال آتی کفایت خواهد کرد و برای تامین زمین موردنیاز سرمایه گذاران در سال‌های آینده باید به فکر احداث سومین شهرک صنعتی مرکز استان با مقیاس بزرگ باشیم که این امر با کمک مسئولان استانی و کشوری میسر خواهد شد.

استان اردبیل دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط