کمک‌های مردمی آبادان به زلزله‌زدگان سی‌سخت ارسال ‌شد


کمک‌های مردمی آبادان به زلزله‌زدگان سی‌سخت ارسال ‌شد

آبادان - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آبادان گفت: محموله کمک‌های مردمی با 2 خودرو  این شهرستان به مناطق زلزله زده سی‌سخت کهگیلویه ‌و بویراحمد ارسال شد.

مکی یازع شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل چادر مسافرتی، بسته‌های لوزام بهداشتی و کمک‌های نقدی است که امروز به سی‌سخت ارسال شد.

وی با ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده سی‌سخت، بیان کرد: کمک‌های اهدایی مردم آبادان برای زلزله‌زدگان به شهرستان دنا ارسال شده تا بین مردم سی‌سخت توزیع شود.

یازع از ارسال دومین محموله کمک‌های مردم آبادان شامل موادغذایی در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: این محموله با هدف همدردی با مردم زلزله زده و کمک به آسیب دیدگان، از محل کمکهای مردمی جمع آوری و ارسال می‌شود.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه روز روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.سی سخت با هفت‌هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد و بر اساس گزارشهای اولیه ۷۸ روستای شهرستان دنا در زلزله خسارت جدی دیده اند.

زمین لرزه سی سخت خسارت جانی نداشته است اما ۶۳ نفر مصدوم شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد