رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی کرمانشاه انتخاب شد


رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه روز شنبه در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش ایرنا؛ مجمع انتخابات ریاست این هیات روز شنبه با حضور رییس فدراسیون و اعضای این هیات در سرسرای اجتماعات اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد و در نهایت «زهرا کشتمند» توانست از مجموع ۱۶ رای ماخوذه با کسب ۱۰ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شود.

برای ریاست این هیات «نوروز درویشی»، «عباس عباسی»، «زهرا کشتمند» و «فردین مقدادی» به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت با انصراف عباسی و مقدادی رای‌گیری بین ۲ کاندیدای باقی‌مانده یعنی درویشی و کشتمند انجام شد.

زهرا کشتمند در برنامه دفاعیه خود و قبل از رای‌گیری، هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی را از مردمی‌ترین هیات‌های ورزشی دانست که می‌تواند در بُعد قهرمانی در کشور نقش بسزایی داشته باشد.

توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های ورزش در بیشتر روستاها، ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از ورزشکاران، مربیان و داوران، حمایت از طرح‌های آموزشی و تحقیقاتی مرتبط، برگزاری المپیاد ورزش‌های سنتی مانند زوران و طرح ملی قامت سنجی زنان و مردان روستایی بخشی از برنامه‌های خانم کشتمند برای این هیات بود که به آن اشاره کرد.

«بهرام بهروش» ریاست این هیات را پیش از این بر عهده داشت که در دور جدید کاندید نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس