فرماندار: برگزاری هرگونه مراسم و دورهمی در دالاهو ممنوع است


فرماندار: برگزاری هرگونه مراسم و دورهمی در دالاهو ممنوع است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو، برگزاری هرگونه تجمع و آیین شادی و عزا در این شهرستان را در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ممنوع اعلام کرد و گفت: با برگزارکنندگان این گونه دورهمی‌ها برخورد جدی می‌شود.

«کرم محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسه قرارگاه فرماندهی ستاد کرونا در شهرستان به طور مستمر تشکیل و تاکید جدی بر رعایت موازین بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: برای پیشگیری از موج چهارم ویروس کرونا ورود به هرگونه تجمع در شادی و عزا ممنوع است.

نماینده عالی دولت در دالاهو در ادامه گفت: مردم این شهرستان در یکسال گذشته بالاترین میزان مشارکت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته‌اند و از این رو از همراهی آن‌ها قدردانی می کنم.

محمدی ادامه داد: اکنون وضعیت شهرستان دالاهو آبی است و برای پیشگیری از ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی بازهم نیازمند همراهی و همکاری مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی گفت: از پذیرش هرگونه مهمان در ایام نوروز و تعطیلات معذور هستیم و از اهالی شهرستان دالاهو که در سایر استان‌ها سکونت دارند درخواست داریم که با سفر به این منطقه ناقل کرونا نباشند.

فرماندار دالاهو، اولویت را سلامتی مردم دانست و با تاکید بر مراقبت و رعایت پروتکل ها، افزود: از مردم درخواست می کنیم از حضور در دورهمی ها خودداری کنند و هرگونه دید و بازدید و تجمعی را به بعد از شکست کامل ویروس کرونا موکول نمایند.

محمدی اضافه کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در دالاهو در یک سال گذشته تاکنون از مجموع یک هزار و ۶۱۳نفر آزمایش ویروس کرونا، ۳۸۱ نفر آزمایششان مثبت بوده که ۳۱ نفر آن ها فوت کرده‌اند.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۳۶ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022