قربانیان طارمی به عدد 13 می رسد ؟


قربانیان طارمی به عدد 13 می رسد ؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو تاکنون مقابل 12 تیم در لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی شده و امروز به دنبال شکار سیزدهمین تیم است. نوشته قربانیان طارمی به عدد 13 می رسد ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قربانیان طارمی به عدد ۱۳ می رسد ؟

طارمی به دنبال شکار سیزدهمین تیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۱
قربانیان طارمی به عدد 13 می رسد ؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو تاکنون مقابل ۱۲ تیم در لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی شده و امروز به دنبال شکار سیزدهمین تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر امشب شاهد نبرد حساسی در استادیوم دراگائو خواهد بود. پورتو رده دومی که ۱۰ امتیاز با اسپورتینگ صدرنشین فاصله دارد، امشب بزرگترین فرصت را در اختیار دارد تا با رساندن این فاصله امتیازی به عدد هفت، برای ادامه رقابت های لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد.

روزنامه اوژوگو پرتغال در خبری به بررسی این دیدار پرداخته و با تیتر «طارمی با انگیزه اضافی برای دیدار کلاسیک پرتغال، قربانی گمشده در کلکسیون» درخصوص تیم هایی که مقابل این مهاجم ایرانی زانو زده اند، مطلبی را منتشر کرده است.

اوژوگو نوشته است:

مهدی طارمی اولین فصل حضور خود را در پورتو تجربه می کند. این مهاجم ایرانی مقابل ۱۲ تیم از ۱۸ تیم لیگ برتر حداقل یک گل را به ثمر رسانده است، اما در سه دیداری که تاکنون مقابل اسپورتینگ قرار گرفته است، در باز کردن دروازه این تیم ناکام بوده است. آیا امشب زمان شکستن این طلسم فرا رسیده است؟

طارمی از زمان ورود به فوتبال پرتغال، قربانیان زیادی داشته است و هر هفته به شمار این قربانی ها افزوده می شود. از بین تیم هایی که در این دوره از مسابقات لیگ لیگ برتر پرتغال حضور دارند، ۱۲ تیم حضور دارند که مقابل این مهاجم ملی پوش ایرانی زانو زده اند از جمله خود تیم پورتو که در فصل گذشته و زمانی که طارمی عضو تیم ریو آوه بود، در استادیوم دراگو دروازه تیم فعلی خود را باز کرد.

در میان بزرگان پرتغال، بنفیکا و براگا نیز نتوانستند از چنگ طارمی فرار کنند. در این مجموعه کاملاً خاص، اسپورتینگ باشگاهی است که با کنجکاوی فراوان تابستان گذشته نیز سعی در به خدمت گرفتن این بازیکن داشت.

قربانیان طارمی به عدد 13 می رسد ؟

این روزنامه در ادامه درباره جدال های طارمی با اسپورتینگ نوشته است:

طارمی سه بار با شیرها روبرو شد. دو بار در زمان حضور در ریو آوه که هرگز موفق به گلزنی نشد اما هیچ وقت هم مقابل آنها تن به شکست نداد. فصل گذشته وی در استادیوم «دو ریو آوه» با اسپورتیگ به تساوی یک – یک رسید اما در استادیوم «خوزه آلوالده» موفق شد مقابل میزبانش اسپورتینگ به برتری سه بر دو دست پیدا کند.

این روزنامه نوشت:

در آن دیدار که با برتری ریو آوه به پایان رسید، مهدی طارمی در گرفتن ضربه پنالتی هت تریک کرد و هر سه پنالتی تیمش را به دست آورد و علی رغم اینکه این بازیکن در زدن ضربات پنالتی نیز خبره است، اما در آن دیدار فیلیپه آگوستو (دوبار) و رونان این ضربات پنالتی را به گل تبدیل کردند.

او از زمان حضور در پورتو فقط یک بار و در بازی رفت رقابت های لیگ برتر امسال مقابل اسپورتینگ به میدان رفت که البته حضور او بسیار کوتاه بود و در دقیقه ۹۰+۱ به میدان رفت و زمان کافی برای درخشش مقابل اسپورتینگ را در اختیار نداشت.

اکنون طارمی فرصتی جدید برای افزایش تعداد قربانیان خود به ۱۳ تیم را در اختیار دارد. همان کاری که او قبلا با تیم های پورتو، بنفیکا، براگا، فارنسی، فامالیسائو، سانتاکلارا، بواویشتا، ویتوریا گیمارش، موریرنسی، پورتومیننزه، توندلا و ژیل ویسنته انجام داده است.
مسابقه کلاسیک فوتبال پرتغال بین تیم های پورتو و اسپورتینگ امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی و ساعت ۲۴ به وقت تهران در استادیوم دراگائو به میزبانی یاران طارمی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی