آمادگی میزبانی مسابقات مهم ورزشی را داریم


آمادگی میزبانی مسابقات مهم ورزشی را داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به زیرساخت های ورزشی خوبی که در استان وجود دارد، این آمادگی را داریم که میزبان مسابقات مختلفی در استان باشیم.

صابر رحیمی در مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه که امروز(9اسفند) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، با اشاره به توسعه قابل توجه زیرساخت های ورزشی در روستاهای کرمانشاه، اظهارکرد: طی چندسال گذشته تلاش کردیم تا در همه روستاهای استان فضاها و زیرساخت های ورزشی را ایجاد کنیم که تاحدود قابل توجهی به این امر مهم دست پیدا کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر در دورافتاده ترین روستاها از غرب تا شرق استان، فضاهای ورزشی را ایجاد کرده ایم تا ورزش در روستاها هم رونق داشته باشد.

وی تاکید کرد: زیباترین فضاهای ورزشی را در روستاهای استان ساخته ایم که زمین چمن مصنوعی روستای "نوریاب" پاوه یکی از این نمونه هاست که حتی سایت AFC هم زیبایی آن را تحسین کرد.

رحیمی گفت: باتوجه به وضعیت زیرساختی خوبی که در کرمانشاه در حوزه ورزش وجود دارد، این آمادگی را داریم که میزبان مسابقات ملی و حتی بین المللی رشته های مختلف باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ورود نمایندگان استان برای کمک به بخش ورزش خبرداد و گفت: اخیرا نمایندگان استان تصمیم گرفته اند از محل اعتباراتی که در اختیار دارند برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان اختصاص دهند که اگر این اتفاق انجام گیرد، شاهد انقلابی در توسعه زیرساخت های ورزش استان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه برلزوم افزایش کرسی های کرمانشاه در فدراسیون ها و وزارت ورزش تاکید کرد و گفت: اگر همگی یک مشت واحد شویم و حامی یکدیگر باشیم، می توانیم کرسی های مهمی در همه فدراسیون ها و وزارت ورزش بدست آوریم تا ورزش استان را ارتقاء دهیم.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز بااشاره به ظهور تعداد قابل توجهی قهرمانان ورزشی از دل روستاهای استان، اظهارکرد: حسین کیهانی نمونه ای از این استعدادهاست که در مسابقات المپیک آسیایی 2018 قهرمان شد.

وی تصریح کرد: همچنین هانیه عاشوری بانوی قهرمان کرمانشاهی هم از جمله قهرمانانی است که برای اولین بار استعدادش در ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشف شده و بعدها به سمت کشتی آلیش سوق داده شد.

معاون ورزش و جوانان استان در ادامه یکی از سیاست های مهم ورزش و جوانان کرمانشاه در چندسال اخیر را هم توجه به ورزش روستایی دانست و افزود: براین اساس، در اکثر روستاهای استان زیرساخت های ورزشی را فراهم کردیم و حتی در روستای نوریاب پاوه استادیوم ورزشی 2500 نفر احداث شد.

وی تاکید کرد: طی این سالها در تلاش بودیم که با ایجاد پویایی و نشاط در ورزش روستاها، نقشی در کاهش مهاجرت از روستاها به سمت شهرها داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس