کرونای انگلیسی بیخِ گوش کرمانشاه رسیده/ غفلت کنیم شبِ عید گرفتار می‌شویم


 کرونای انگلیسی  بیخِ گوش کرمانشاه رسیده/ غفلت کنیم  شبِ عید  گرفتار می‌شویم

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی کرونای انگلیسی در استان ایلام، گفت: خطر کرونای انگلیسی بیخ گوش استان رسیده و همه باید هوشیار بوده و با جدیت بیشتری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مسعود بهرام نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت نامناسب بازارها و آرامستان ها و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی، گفت: متاسفانه مردم حساسیتی که باید نسبت به اوضاع فعلی کرونا ندارند و همین امر موجب شده چندان که باید نسبت به رعایت پروتکل ها دقت نداشته باشند.

وی به شناسایی کرونای انگلیسی در استان ایلام اشاره کرد وافزود: کرونای انگلیسی بیخ گوش استان رسیده و اگر به این سهل انگاری ها ادامه دهیم، قطعا گرفتار می شویم.

بهرام نژاد گفت: مردم باید متوجه خطر باشند و باید حساسیت زایی در خصوص کرونای انگلیسی و خطرات آن در سطح جامعه صورت گیرد.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل های بهداشتی، گفت: برای اجرای تمام مصوبات ستاد کرونای استان متولی خاصی مشخص شده و قطعا در جلسات ستاد کرونای استان با دستگاهی که در اجرای مصوبات خوب عمل نکرده، برخورد خواهد شد.

وی افزود: بطور مثال کنترل اوضاع آرامستان ها و اجرای مصوبات ستاد کرونای استان در این اماکن، برعهده شهرداری است و این انتظار هست که وضعیت در این اماکن توسط شهرداری کنترل شود، در غیراینصورت برخورد خواهد شد.

بهرام نژاد خاطرنشان کرد: البته باید این نکته را یادآور شد که هرچقدر هم نظارت داشته باشیم، تا خود مردم همکاری نکنند کار به جایی نخواهیم برد و نتیجه ای که باید حاصل نمی شود.

وی افزود: حساسیت زایی در خصوص کرونا و بویژه کرونای انگلیسی باید توسط رسانه‌ها به جد در دستور کار قرار گیرد تا مردم در این زمینه حساس شده و همکاری بیشتری داشته باشند.

تعطیلی مرزها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به استمرار تعطیلی مرزهای استان گفت: بسته بودن مرزها با توجه به شناسایی موارد کرونای انگلیسی در کشور عراق تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

بهرام نژاد یادآور شد: بسته شدن مرزها مربوط به تردد مسافران است و تردد کامیون های تجاری ادامه دارد و از هر راننده ای که وارد خاک ایران می شود تست کرونا گرفته و در صورتی که جواب تست منفی شود اجازه ورود داده خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر آنچه که مهم است این است که خطر بیخ گوش استان رسیده و باید همه هوشیار باشیم و اگر غفلت کنیم و شلوغی بازارها و عدم رعایت پروتکل ها ادامه داشته باشد، قطعا شبِ عید گرفتار خواهیم شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر