وقتی کریس رونالدو شکیرا را ضایع می کند


وقتی کریس رونالدو شکیرا را ضایع می کند

کریستیانو رونالدو در فینال کوپا دل ری با ضربه سر تماشایی خود شکیرا و دیگر هواداران بارسلونا را شگفت زده کرد. نوشته وقتی کریس رونالدو شکیرا را ضایع می کند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وقتی کریس رونالدو شکیرا را ضایع می کند

پرواز بلند کریس رونالدو پیش چشم شکیرا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴
وقتی کریس رونالدو شکیرا را ضایع می کند

کریستیانو رونالدو در فینال کوپا دل ری با ضربه سر تماشایی خود شکیرا و دیگر هواداران بارسلونا را شگفت زده کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در سال ۲۰۱۱ و بعد از مدت ها دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به فینال رقابت ای کوپا دل رسیدند و دومین دیدار از چهارگانه تقابل این دو تیم در طی ۱۸ روز، این بار در استادیوم مستایا در شهر والنسیا برگزار شد. ۹۰ دقیقه دیدار حساس و پرهیجان دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید و تعیین قهرمان رقابت های کوپا دل ری به اوقات اضافی کشیده شد.

در همان دقایق ابتدایی وقت های اضافه بود که کریستیانو رونالدو با حرکت از سمت راست در مقابل دروازه بارسلونا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف قابل توجهی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. بلافاصله دوربین ها چهره شکیرا، همسر جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا را نشان دادند که به حالت تمسخر رونالدو از جای خود بلند شده و دست می زند. شکیرا در این لحظه به شدت می خندید و مشخص بود در حال مسخره کردن ضربه ستاره پرتغالی رئال مادرید است.

وقتی کریس رونالدو شکیرا را ضایع می کند

اما دقایقی بعد و روی ارسال آنخل دی ماریا از سمت چپ، کریستیانو رونالدو با پروازی فوق العاده و تماشایی موفق شد با ضربه سر دروازه بارسلونا را باز کرده و تک گل پیروزی بخش رئال مادرید در دیدار فینال را به ثمر برساند. مطابق انتظار دوربین ها دوباره چهره شکیرا را پوشش دادند و این بار صورت او مملو از افسوس، ناراحتی و البته تعجب از ضربه سر فوق العاده رونالدو بود.

البته این آخرین باری نبود که اتفاقات درون زمین باعث ناراحتی و تعجب شکیرا می شد. در سال ۲۰۱۹ او در گفت و گویی آنلاین مدعی شد لیورپول نمی تواند شکست ۰-۳ برابر بارسلونا را جبران کند،اما شاگردان یورگن کلوپ با چهار گل بارسا را مغلوب کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر