روش های بزرگ کردن سینه


ماساژ درمانی را می توانیم یکی از بهترین و ساده ترین روش های بزرگ کردن سینه به شمار آوریم. این روش نه تنها می تواند منجر به افزایش سایز سینه شود، بلکه قادراست سلامت پستان را نیز افزایش داده و منجر به افزایش گردش خون و کشش بافت های سینه شود. در صورتی که قصد دارید پیش از انجام جراحی از روش های طبیعی برای کسب نتیجه بهره مند شوید، می توانید ابتدا از...

بزرگ کردن سینه چه راهکارهایی دارد؟


ماساژ درمانی، مصرف گیاهان دارویی خاص قادر هستند سینه ها را بزرگ کنند. اما از آنجایی که این روش ها چندان تاثیر قابل توجهی بر روی اندازه سینه ها ندارند، بهتر است از جراحی های زیبایی مدرن برای این کار استفاده کرد

در این روش با پروتز هایی که از جنس سیلیکون و سالین تهیه شده اند، می توان بافت سینه را افزایش داده و به اصطلاح ان را پف کرد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای انجام این جراحی حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

آیا لازم است برای بزرگ کردن سینه جراحی انجام شود؟

جراحی سینه مسلما یک روش خاص و پر هزینه برای رسیدن به تناسب اندام خواهد بود. اما انجام این روش بدون تردید نتیجه مطلوبی را برای فرد متقاضی به بار خواهد آورد. تصور کنید شخصی سالها ماساژ سینه انجام دهد. آیا ممکن است سایز سینه او دو برابر شود؟ خیر چنین چیزی ممکن نیست. در حالی که جراحی سینه در زمانی کوتاه می تواند به بزرگ کردن سینه کمک کند.

روش های جراحی سینه بسته به شرایط بیمار توسط پزشک متخصص انتخاب می شود، و در نهایت نتیجه ای را برای بیمار به همراه خواهد داشت که رضایت ایشان را دربر دارد. بزرگ کردن سینه با این روش مزایا و معایبی را نیز به همراه دارد. اما در صورتی که بیمار مراقبت ها و توصیه های پزشک را برای قبل و بعد از جراحی در نظر بگیرد، می تواند در کسب نتیجه مطلوب بهتر عمل کند.

پس انتخاب پزشک متخصص از یک سو، و رعایت مراقبت های خاص از سوی دیگر می تواند در کسب نتیجه مطلوب از افزایش سایز سینه تاثیر گذار باشد.

ماساژ درمانی چه تاثیری در بزرگ شدن سینه دارد؟

ماساژ درمانی را می توانیم یکی از بهترین و ساده ترین روش های بزرگ کردن سینه به شمار آوریم. این روش نه تنها می تواند منجر به افزایش سایز سینه شود، بلکه قادراست سلامت پستان را نیز افزایش داده و منجر به افزایش گردش خون و کشش بافت های سینه شود. در صورتی که قصد دارید پیش از انجام جراحی از روش های طبیعی برای کسب نتیجه بهره مند شوید، می توانید ابتدا از ماساژ درمانی آغاز نمایید.

در طول روز 15 دقیقه ماساژ سینه ها به صورت دایره ای، می تواند در چند ماه دیگر افزایش سایز سینه ها را برای شما در پی داشته باشد. اما در صورتی که این روش نتیجه مطلوبی را برای شما در پی نداشت، بهتر است از جراحی پروتز سینه برای بزرگ کردن سینه استفاده کنید. این روش حتما رضایت شما را به همراه خواهد داشت و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد.

روش های بزرگ کردن سینه

تاثیر جراحی سینه در افزایش سایز سینه چقدر است؟

در روش جراحی سینه پزشک سایز مناسب را در نظر گرفته و بسته به آن روش جراحی را انتخاب می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ روش غیر جراحی قادر نیست به افزایش سایز سینه ها کمک زیادی کند. از این رو می توانید با استفاده از روش های مختلف همچون تزریق ژل، تزریق چربی، جراحی پروتز و موارد دیگر به افزایش سایز سینه های خود کمک کنید.

برای آنکه بدانید کدام روش برای بزرگ کردن سینه شما مناسب است، بهتر است به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. پس از آن ایشان شرایط شما را بررسی نموده و روش مناسب را به شما اعلام می کند. در صورتی که زیر نظر پزشک اقدام به جراحی نمایید، با کمترین عوارضی زیبایی و تناسب اندام به دست خواهید آورد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

زیبا ترین بازیگران زن هالیوود را ببینید | 209.4 هزار ماجرای دستگیری رضا عطاران در کانادا + فیلم | 21.3 هزار اتمام حجت کاخ سفید درباره تحریم‌های ایران | 25.3 هزار با استفاده از این تکنیک ها خانه تکانی را مثل آب خوردن کنید ! | 32.2 هزار شوهر سیاه پوست ریحانه پارسا | 11.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان