لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟


لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

برای داشتن یک شکم تخت و زیبا می‌توانید عمل لیفت شکم را انجام دهید. در این مطلب به شما تمام نکاتی را می‌گوییم که لازم است درباره لیفت شکم بدانید.

سن که از 30 بگذرد، کمکم حس می‌کنیم که ما هم به برخی عمل‌های زیبایی نیاز داریم. هرچه‌قد‌ر هم به رژیم سخت پناه ببریم و ورزش کنیم، در برخی موارد قسمتی از شکم هنوز حالت افتاده دارد. خصوصا اگر زایمان کرده باشیم و پوست شکم شل شده باشد. اینجاست که عمل لیفت شکم معنا می‌کند.

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت شکم برای چه کسانی خوب است؟

افرادی که پوست اضافی یا پوست شل شده در ناحیه شکم دارند کسانی که خطوط استریا در ناحیه شکم‌شان دیده می‌شود اگرعضلات شل شده در ناحیه شکم شخصی وجود دارد


در طول بارداری جنین برای رشد به پوست و عضلات شکمی فشار وارد می‌کند و عضلات آن را تغییر می‌دهد. افتادگی پوست شکم اعتماد به نفس بانوان را به خطر می‌اندازد. از طرفی همسران آنها نیز ممکن است چنین ظاهری را دوست نداشته باشند. به همین دلیل در سال‌های اخیر نیاز به لیفت شکم بیشتر احساس می‌شود.

شرایط انجام عمل لیفت شکم

اگر می‌خواهید شکم‌تان را لیفت کنید باید این شرایط را داشته باشید:

سیگاری نباشید وزن‌تان به مرحله ثابت و ایده‌آل رسیده باشد دیگر نخواهید باردار شوید انتظار نداشته باشید شبیه مدل‌های 17 ساله شوید بیماری‌های مزمن نداشته باشید؛ مثلا امراض قلبی، دیابت یا آسم

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

روش‌های لیفت شکم

برای انجام لیفت شکم هم می‌توان جراحی کرد هم با روش غیر جراحی شکم را بالا برد.

لیفت شکم به روش جراحی

در این روش پزشک برشی افقی زیر شکم ایجاد می‌کند؛ پوست را از این ناحیه می‌کشد و در نهایت با بخیه جراحی را تمام می‌کند.

بدی‌های جراحی افقی لیفت شکم تغییر محل ناف ایجاد جای بخیه نیاز به لیزر کردن

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از خانم‌ها درباره آبدومینوپلاستی هم می‌پرسند. در این روش با خارج کردن توده چربی و پوست اضافه‌ شکم. شلی و افتادگی آن از بین می‌رود. می‌توان لیفت شکم را با آبدومینوپلاستی ترکیب کرد. این روش کلی مزایا دارد از جمله:

کاهش خونریزی‌های متعدد شکل دهی بهتر شکم و عضلات آن اصلاح مشکلات و نقص‌های ناحیه شکم کاهش احتمال اضافه آمدن پوست

2. لیفت شکم بدون جراحی

اگر پزشک تشخیص دهد که برای لیفت شکم به جراحی نیاز ندارید با کشیدن پوست به کمک نخ‌های لیفتینگ؛ پوستش کم کشیده می‌شود و بخیه می‌خورد.

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟ اگر پوست اضافی و شل شده در ناحیه شکم داشته باشید و نیازی به برش برای‌تان نباشد اگر کاهش وزن شدید داشته‌اید چند بار باردار شده‌اید و عضلات شکم‌تان شل شده است کمر درد ناشی از آویختگی شکم دارید فقق جدار شکم دارید

در این روش با استفاده از لیزر پوست‌های شل را بهبود بخشید. پزشک با تحریک حرارتی، کلاژن سازی را تحریک می‌کند. روش لیفت شکم بدون جراحی در دراز مدت جواب می‌دهد و خوبی‌اش این است که خونریزی ندارد. با این حال اگر دارای افتادگی گسترده هستید بایداز روش‌های جراحی گفته شده کمک بگیرید.

توصیه هایی برای پیش از لیفت شکم

اگر می‌خواهید لیفت شکم انجام دهید، این نکات را رعایت کنید:
حداقل دو هفته پیش از جراحی با مشورت پزشک، داروهایی که باعث انعقاد خون می‌شود، قطع کنید. مصرف نیکوتین و الکل را یک هفته قبل از جراحی قطع کنید. اگر به ماده‌ای آلرژی دارید پزشکتان را در جریان قرار دهید. اگر بدنتان خیلی زود کبود می‌شود، این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

تحقیق درباره عمل لیفت شکم

بعد از اطلاع از جزئیات جراحی لیفت شکم باید بگوییم؛ درباره هزینه این عمل خوب تحقیق کنید زیرا این جراحی‌های زیبایی نیم تنه شامل خدمات بیمه نمی‌شوند. باز هم خوب فکر کنید اگر تمام راه‌ها را رفته‌اید و به مرحله آخر خوش‌اندامی رسیده‌اید به فکر جراحی باشید.

اگر درباره لیفت شکم سئوالی دارید، متخصصان کلینیک نی نی بان می‌توانند به شما کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت