بسیج باید در برابر تحریف تاریخ انقلاب ایستادگی کند


بسیج باید در برابر تحریف تاریخ انقلاب ایستادگی کند

رئیس بنیاد شهید: امروز دشمنان هجمه بزرگی را برای تحریف تاریخ انقلاب آغاز کرده‌اند و بسیج باید در برابر این تحریف‌ها ایستادگی کند.

بسیج باید در برابر تحریف تاریخ انقلاب ایستادگی کندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ایثار، آقای سعید اوحدی امروز شنبه ۹ اسفند در دیدار صمیمانه با فرماندهان پایگاه‌های تابعه و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) گفت: انسان در مسیر رشد و کمال نیاز به الگو‌هایی دارد و وجود مبارک حضرت محمد (ص) حجت را برای انسان تمام کرد. طبیعت انسان با اختیار همراه شده است و بر این اساس می‌تواند مسیر خود را پیدا کند.
وی افزود: مناسبت‌هایی مانند ولادت و شهادت ائمه معصومین (ع) این فرصت را به انسان‌ها می‌دهد که به خود تلنگری وارد کنند و مسیر خود را مورد بازبینی قرار دهند. حضرت زینب (س) و نقش ایشان در واقعه کربلا و اتفاقات پس از آن کلاس درسی برای تمام مؤمنان است. حضرت زینب (س) چراغ فروزانی در مسیر انسان‌ها برای مقابله با تحریف‌های تاریخ است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به رسالت سنگینی که بر دوش انسان‌ها قرار دارد، افزود: پیامبر اسلام (ص) در پیشگاه خداوند دعا می‌کنند که قوه تشخیصی پیدا کنند تا شناخت کامل را به دست بیاورند. انسان با شناخت کامل نسبت به جایگاه خود است که می‌تواند ارزش جایگاه را بداند و شکرگزار آن موقعیت باشد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در مقطعی از تاریخ با شناخت مناسبی که مقام معظم رهبری و مدافعان حرم داشتند، محور مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی رسید و عزت و افتخاری را به ارمغان آورد که امروز اثرات آن را در منطقه شاهد هستیم.
اوحدی تأکید کرد: مقام معظم رهبری از مکتب سلیمانی یاد می‌کنند و وظیفه سنگینی که به ویژه بر دوش بسیجیان قرار دارد این است که با شناخت کامل از شخصیت شهید سردار سلیمانی در مسیر این مکتب حرکت کنند. امروز دشمنان هجمه بزرگی را برای تحریف تاریخ انقلاب آغاز کرده‌اند و بسیج همانطور که در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته است، باید در برابر این تحریف‌ها ایستادگی کند، به خصوص این وظیفه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به رسالت ذاتی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر از نقاط دیگر است.
سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم که در سالن اجتماعات مجتمع شهید رسول زاده برگزار شد، تصریح کرد: بسیج در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مأموریت‌های سازمانی همراه است و در کنار آن برنامه‌های سالیانه خود را نیز اجرا می‌کند.
وی افزود: در راستای مبارزه با ویروس کرونا با هماهنگی‌های انجام شده تست رایگان کرونا از همکاران ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عمل آمد. بسیاری از برنامه‌های جمعی بسیج تحت تأثیر بیماری کرونا قرار گرفت با این حال سعی کردیم از امکانات رسانه‌ای و ویدئوکنفرانس برنامه‌هایی را اجرایی کنیم.
خزایی در پایان گفت: اجرای چند مرحله از کمک‌های مؤمنانه در سال جاری، پیمایش ۴۲ کیلومتری در کویر توسط تیم کوهنوردی بسیج بنیاد در ۲ روز و برگزاری نخستین مرحله جشنواره قرآنی از جمله برنامه‌های بنیاد در سال جاری بوده است. همچنین بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق گذشته در برنامه‌های روز شهید هم نقش‌آفرین خواهد بود که یکی از برنامه‌ها در این راستا اهدای خون با نام یک شهید است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک