مربی تیم سپاهان: قول بازیهای بهتر را می دهیم


مربی تیم سپاهان: قول بازیهای بهتر را می دهیم

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه سپاهان تیم بزرگی است، گفت: در حال حاضر تیم جدیدی شده ایم که هنوز هم به قهرمانی فکر می کنیم.

رضوان رضایی امروز (شنبه- ۹اسفند ماه) پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل وچان کردستان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و آن چیزی که از بازیکنان خواسته بودم را اجرا کردند، از تمام بازیکنانم راضی هستم و یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: تیم جدیدی شده ایم و برنامه های جدیدی داریم، امیدوارم روند خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی ادامه داد: باشگاه حمایت بسیار خوبی را در این مدت از ما داشت، شرایط تیم بسیار خوب است و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم.

به گزارش ایسنا، مربی تیم سپاهان گفت: در هفته گذشته کادر درمانی تیم مصدومان را به این بازی رساندند و شرایط تیم خوب است و نمی خواهم در مورد گذشته اصلا صحبتی کنم.

رضایی در مورد نتیجه بازی و احتمال پیروزی در این دیدار خاطرنشان کرد:
فکر می کردیم که بتوانیم وچان را شکست دهیم، تیم ما هنوز هم رو به جلو و قهرمانی است، سپاهان تیم کمی نیست و برای ۳ امتیاز این بازی به میدان آمدیم و قول بازیهای بهتر را خواهیم داد.

وی در خصوص جدایی مهناز امیرشقاقی- سرمربی تیم پس از شکست مقابل شهرداری سیرجان، گفت: در مورد گذشته صحبتی نمی کنم. تیم ما روند جدیدی در پیش گرفته است. شرایطی برای او پیش آمد که خواستند از تیم جدا شوند و من هم در جریان نیستم و امیدوارم هر جایی هستند موفق باشند. ایشان مربی بزرگ و به نامی هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد