پیروزی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان برابر وچان کردستان


پیروزی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان برابر وچان کردستان

اصفهان- ایرنا- تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان روز شنبه با نتیجه 2 بر صفر وچان کردستان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و وچان کردستان از هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه صفاییه مبارکه اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان در یک بازی برتر و تاکتیکی پیروز میدان شد.

در این دیدار بازیکنان سپاهان هجومی بازی کردند و توانستند در دقیقه ۳۷ با گل شقایق روزبهان از حریف خود پیشی گیرند، ۲ دقیقه بعد دوباره این سپاهان بود که باز توسط شقایق روزبهان گل دوم خود را به ثمر رساند تا ۲ بر صفر از وچان کردستان جلو بیفتد.

در ادامه بازی بازیکنان وچان کردستان برا ی جبران گل‌های خورده تلاش زیادی کردند ولی نتوانستند از فرصت های خود بهره ببرند.

در دقیقه ۴۰ این بازی داور به سود سپاهان ضربه پنالتی اعلام کرد اما هاجر دباغی بازیکنان سپاهان نتوانست آن را تبدیل به گل کند و در ادامه تیم وچان کردستان نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازه بان سپاهان آن را به خوبی مهار کرد.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید تا طلایی پوشان اصفهان در دور نهایی بعد از ۲ شکست به یک پیروزی در خانه دست یابند.

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان بعد با سه امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد و تیم های شهرداری سیرجان با ۷ امتیاز در رتبه نخست و شهرداری بم با ۵ امتیاز دوم است.

تیم وچان کردستان نیز با یک امتیاز در مکان چهارم این رقابت ها قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟