مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید.
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

٩٩/١٢/٩

مستاجر طبقه بالاکه مدعی است داروساز است.مدتهاست از ساعت یازده شب تا 4-5 صبح اقدام به تولیدشبانه در واحد مسکونی میکند و با سرو صدای زیاد شبانه مانع استراحت .پس از تماس با 110 به اماکن و از اماکن به 190 و از 190 به مرکز بهداشت شمال غرب ارجاع داده شدم واز من خواسته شد مشخص کنم از این مستاجر بخواهم بمن بگوید دقیقا چه چیزی را مخفیانه در ساعات تاریکی شب یواشکی تولید میکند! و چون نتوانستم مجددا به 190 ارجاع داده شدم!متاسفانه هیات امنا و بازرس مجتمع(ضمن همکاری و همدلی کامل با این فرد!) از دادن فیلم پارکینیگ و اسانسور (یک مجتمع مسکونی) بمن، بدلایل امنیتی !خودداری میکند تا ثابت شود چه موادی را داخل یا خارج میکند. همگی مرا به ثبت در پلیس 110 ارجاع میدهندکه مستلزم ارائه دوندگی زیاد برای اثبات مواردی است که دسترسی به شواهدش را ندارم. ایا رسیدگی به شکایت سر و صدای شبانه و بازرسی از خانه این فرد باید اینقدرمشکل باشد؟آیا هیات امنای برج در قبال چنین تخلفی مسوولیت حقوقی/کیفری ندارد؟ ایا پلیس نباید شخصا از این واحد بازرسی کند. اگر قرار است هر ساکن مجتمعی، مشکلات سر وصدای شبانه را خودش حل کند چه نیازی به هیات امنا، نگهبانان و... است؟ اگر قرار است کار پلیسی را شهروند انجام دهد چه نیازی به سازمانها و نهادهای مختلفی هست که مدام موضوع را به گردن هم می اندازند؟ ایا با این وضعیت، وفور کالاهای دارویی، بهداشتی و ارایشی تقلبی در بازار طبیعی نیست؟! بنده شنیدم اعضای هیئت علمی و قضات از پرداخت مالیات معافند!؟ یعنی این افراد که حقوق آنها هم نسبت به کارمندان چند برابر هست مالیات ندهند و آنوقت کارمندان دانشگاه و کارمند دادگستری مالیات بدهند!؟ این عدالته؟. الان کارمند دادگستری ماهی 5 میلیون دریافتی داره باید مالیات بده اما قاضی دادگاه که 15میلیون دریافتی داره مالیات نده؟ بخش اعظمی از سختی و فشار کار هم روی دوش کارمنده تا قاضی. واقعا ما عدالت رو چی تعریف می کنیم؟ اوضاع این مملکت نمیتوان داشت وضع خیابانها و رانندگی و عبور موتور سیکلت ها در بزرگراه ها و عبور و گذر پیاده مردم را که دیدم وحشت کردم ، انگار در سرزمین زامبی ها بودم ، نه قانونی بود و نه نظمی ،نه پلیس و ماموری برای نظم ، خوفناک بود ، انگار نه انگار که اپیدمی کرونا هم وجوددارد ! انگار در خواب کابوس میدیدم ، خوب که فکر کردم ، دیدم نیازی نیست تا مخاصمان کشورمان و دشمنان ملتمان کاری بر علیه کشورمان کنند ، خود بی نظمیها و قانون شکنی ها و نبود پلیس و مامور قانون در صحنه بنظرم رسید مسئولین کشور خواب هستند و عده ای هم که مشغول خروج ثروت از کشور و عده ای هم در این اوضاع حرج و مرج ها موز کیلویی ٦٠ هزار تومان و نارنگی کیلویی ٥٠ هزار و مرغ دانه ای ٤٨ هزار تومان میفروشند ...