رضایی: پاشازاده کارش را بلد است


رضایی: پاشازاده کارش را بلد است

دروازه‌بان ماشین‌سازی معتقد است توانایی جبران نتایج نیم‌فصل اول را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین رضایی درباره عملکرد ماشین‌سازی در نیم‌فصل اول اظهار کرد: واقعیت این است که ما کمبود شدید بازیکن در پست‌های مختلف داشتیم و همین مسئله موجب شد تا نتوانیم نتایج دلخواهمان را بگیریم. تیم هم روی دور بدشانسی افتاده بود تا اینکه در بازی با صنعت نفت فوتبال روی خوب خود را به ما نشان داد.

او ضمن تقدیر از زحمات سعید اخباری، در خصوص اضافه شدن مهدی پاشازاده به کادر فنی ماشین‌سازی عنوان کرد: من در نساجی با آقا مهدی کار کرده بودم و می‌دانم که کارش را بلد است. آقای پاشازاده تجربه کار در چنین شرایط سختی را داشته، با آن غریبه نیست و امیدوار هستم در ماشین‌سازی هم موفق شود.

دروازه‌بان ماشین‌سازی ادامه داد: قبول داریم نتایج خوبی در نیم‌فصل اول نداشتیم و از نگاه خیلی‌ها گزینه سقوط باشیم، اما برد مقابل صنعت نفت و تساوی برابر سپاهان نشان داد که تیم بی‌کیفیتی نیستیم و توانایی زیادی داریم، اما تیم ما بخاطر تغییرات زیاد در ابتدای فصل شکل نگرفته بود و امتیازات زیادی از دست دادیم.

رضایی با بیان اینکه بازی این هفته مقابل شهرخودرو فراتر از ۶ امتیاز دارد، عنوان کرد: تمرینات خوبی در یک هفته گذشته داشتیم و تمام بچه‌ها انگیزه دارند تا روندی که از بازی با صنعت نفت شروع کردیم، در دیدار با شهرخودرو هم ادامه دهیم و با گرفتن سه امتیاز، در نیم‌فصل دوم امیدوارتر شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر