مربی تیم سپاهان: قول بازی های بهتر را می دهیم


مربی تیم سپاهان: قول بازی های بهتر را می دهیم

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه سپاهان تیم بزرگی است، گفت: در حال حاضر تیم جدیدی شده ایم که هنوز هم به قهرمانی فکر می کنیم.

رضوان رضایی امروز (شنبه- ۹اسفند ماه) پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل وچان کردستان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و آن چیزی که از بازیکنان خواسته بودم را اجرا کردند، از تمام بازیکنانم راضی هستم و یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: تیم جدیدی شده ایم و برنامه های جدیدی داریم، امیدوارم روند خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی ادامه داد: باشگاه حمایت بسیار خوبی را در این مدت از ما داشت، شرایط تیم بسیار خوب است و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم.

به گزارش ایسنا، مربی تیم سپاهان گفت: در هفته گذشته کادر درمانی تیم مصدومان را به این بازی رساندند و شرایط تیم خوب است و نمی خواهم در مورد گذشته اصلا صحبتی کنم.

رضایی در مورد نتیجه بازی و احتمال پیروزی در این دیدار خاطرنشان کرد: فکر می کردیم که بتوانیم وچان را شکست دهیم، تیم ما هنوز هم رو به جلو و قهرمانی است، سپاهان تیم کمی نیست و برای ۳ امتیاز این بازی به میدان آمدیم و قول بازیهای بهتر را خواهیم داد.

وی در خصوص جدایی مهناز امیرشقاقی- سرمربی تیم پس از شکست مقابل شهرداری سیرجان، گفت: در مورد گذشته صحبتی نمی کنم. تیم ما روند جدیدی در پیش گرفته است. شرایطی برای او پیش آمد که خواستند از تیم جدا شوند و من هم در جریان نیستم و امیدوارم هر جایی هستند موفق باشند. ایشان مربی بزرگ و به نامی هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت