از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم


از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد است در بازی با تیم اهورا بهبهان، بازیکنان برخلاف بازی‌های گذشته از موقعیت‌های مهم گلزنی به خوبی استفاده کردند تا به یک پیروزی پر گل دست پیدا کنند.

محمد هاشم‌زاده، پس از پیروزی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و به اهداف خود دست یافتیم. اهداف ما پرس تیم حریف و استفاده از موقعیت‌ها بود که خدا را شکر توانستیم در این بازی از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

وی درباره عملکرد متفاوت گیتی‌پسند در بازی امروز گفت: در بازی‌های قبلی، از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوردیم به نحو احسن استفاده نمی‌کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دادیم، اما در این بازی توانستم از تک به تک موقعیت‌های خود استفاده و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره ادامه روند لیگ عنوان کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. نباید بگوییم قهرمان یا نائب قهرمان هستیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بازی‌های با کیفیتی را ارائه دهیم و زمانی که خوب باشیم مطمئناً به حق خود می‌رسیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر