پیروزی گیتی‌پسند با 10 گل


پیروزی گیتی‌پسند با 10 گل

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بعد از ظهر امروز با برگزاری 6 دیدار در گروه «الف» و «ب» پیگیری شد و در گروه «الف»، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به مصاف اهورا بهبان رفت.

امروز (شنبه_۹ اسفندماه) تیم فوتسال گیتی‌پسند که در صدر جدول گروه خود قرار داشت، بازی را نسبت به حریف خود بهتر آغاز کرد و حملاتی را بر روی دروازه تیم اهورا بهبهان تدارک دید. حملات گیتی‌پسند خیلی زود جواب داد و در همان دقایق ابتدایی بازی، قدرت بهادری با یک شوت از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه حریف کرد. پس از این گل و بلافاصله بعد از آغاز بازی، این سعیداحمدعباسی بود که توانست گیتی‌پسند را دو بر هیچ از حریف خود پیش بیاندازد.

بازی در ادامه باز هم در اختیار یاران شمسایی بود و این تیم، حملات خود بر روی دروازه مهمان ادامه داد اما کار با واکنش‌های خوب دروازه‌بان حریف همراه بود و توپ‌ها راه به جایی نبرد تا این که بالاخره در یکی از حملات تیم گیتی‌پسند این وحید شفیعی بود که توانست گل سوم گیتی‌پسند را به ثمر برساند.

به گزارش ایسنا، شاگردان شمسایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های بیشتری را نسبت به حریف خود بر روی دروازه تدارک می‌دیدند اما در ادامه گلی به ثمر نرسید تا بازی با همان نتیجه سه بر صفر به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم باز هم این بازیکنان گیتی‌پسند بودند که توپ و میدان را در دست گرفتند و توانستند مجددا توسط وحید شفیعی به گل چهارم خود برسند. اما در ادامه، برتری گیتی‌پسند نسبت به حریف خود بیشتر از گذشته شد. با زدن شش گل دیگر به حریف، گیتی‌پسند توانست تعداد گل‌های خود را دو رقمی (۱۰) کند. البته حریف یکی از این گل‌ها را به حریف اصفهانی خود پاسخ داد و بازی با نتیجه ۱۰ بر یک به پایان رسید.

اما در گروه «ب» تیم فوتسال بازارهای روز کوثر دیگر تیم اصفهانی با وجود نیاز به سه امتیاز بازی برابر حفاری اهواز نتوانست به پیروزی برسد و با نتیجه ۵ بر سه متحمل شکست شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!