مربی گیتی پسند: از فرصت‌های خود بخوبی بهره بردیم


مربی گیتی پسند: از فرصت‌های خود بخوبی بهره بردیم

اصفهان-ایرنا- مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازیکنان ما مقابل تیم اهورا بهبهان، از فرصت‌های بدست آمده، بخوبی برای گلزنی استفاده کردند.

به گزارش ایرنا، محمد هاشم‌زاده عصر روز شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل اهورا بهبهان در جمع خبرنگاران افزود: این درحالیست که در دیدارهای گذشته از فرصت‌های بدست آمده خود بدرستی استفاده نکرده و نتوانسته بودیم بخوبی گلزنی کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان گیتی پسند در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و هوادارانی که از خانه از طریق گیرنده‌های تلویزیونی بازی را نظاره کردند از دیدن آن لذت بردند.

هاشم زاده خاطرنشان کرد: در طول هفته گذشته، تیم ما تمرینات خوب فنی را پشت سرگذاشت و در این بازی با یک پیروزی پُرگل، این موضوع به چشم آمد.

مربی گیتی پسند اصفهان گفت: تیم حریف فرصت‌های کمی برای گلزنی داشت و تیم ما توانست با فشار به حریف به یک پیروزی به گل دست یابد.

هاشم زاده ابراز امیدواری کرد: روند پیروزی‌های تیمش در دیدارهای آینده نیز ادامه داشته باشد و بتواند موفق عمل کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان اهورا بهبهان بود که در پایان با نتیجه ۱۰ بر یک میهمان خود را شکست داد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تا قبل از این دیدار با ۲۱ امتیاز صدرنشین گروه الف لیگ برتر فوتسال شده بود و هفته آینده در کرج با مقاومت البرز بازی دارد.

لیگ برتر فوتسال در ۲ گروه الف و ب برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...