معاون سپاه قدس: رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند نگاه فراجناحی است


معاون سپاه قدس: رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند نگاه فراجناحی است

سبزوار- ایرنا- معاون اقتصادی سپاه قدس گفت: با وجود ثروت و امکانات فراوان در کشور، مشکلات اقتصادی حق و شایسته مردم انقلابی نیست و رفع این مشکلات نیازمند نگاه فراجناحی است.

رستم قاسمی عصر شنبه در مراسم پایانی همایش ملی "ایران جغرافیای مهربانی" در سبزوار افزود: برای رفع مشکلات نیاز به تفکر فراجناحی و تفکر دوست داشتن ملت و مردم احساس می‌شود.

وی با اشاره به مشی مجاهدانه سردار شهید سلیمانی ادامه داد: سردار سلیمانی محور وحدت در ایران و کشورهای عراق، سوریه و منطقه بود لذا باید اخلاق، منش و مدیریت وی در جامعه حاکم و رفتار وی الگویی برای مسوولان و مردم قرار گیرد.

معاون اقتصادی سپاه قدس با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی سردار شهید سلیمانی نیز گفت: وی فردی متفاوت‌تر از همه انسانها بود و در همه ابعاد فرماندهی شجاع، دلسوز و مهربان بود.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در برابر دشمن سختگیر بود و ایستادگی می کرد اما در برابر خانواده آنها مهربان و رئوف بود.

قاسمی با بیان اینکه سردار سلیمانی به یک گروه و جناح خاص تعلق نداشت بلکه محور وحدت بود، ادامه داد: ابعاد شخصیتی و زندگی سردار سلیمانی الگویی برای نسل های کنونی، آینده و دانشگاهیان کشور است.

دبیر کمیته اجرایی همایش "ایران جغرافیای مهربانی" نیز گفت: نخستین همایش ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" در شهرستان سبزوار از صبح پنجشنبه به مدت سه روز آغاز شده و رادیو فرهنگ نیز این رویداد مهم را پوشش داده است.

دکتر امین کوشکی افزود:هدف از برگزاری این همایش، معرفی و تکریم خیران و فعالان نیکوکار، ترویج و تقویت فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی و تبیین جایگاه گروه‌های جهادی در مهرورزی و محرومیت زدایی است.

وی ادامه داد: همچنین در برنامه دیگر این همایش ۲ تیم پزشکی متخصص جهادی کشور در سبزوار مستقر شدند که در حوزه دندانپزشکی و جراحی فک و صورت علاوه بر معاینه رایگان خدمات درمانی را به اقشار کم درآمد ارائه دادند.

دبیر کمیته اجرایی همایش "ایران، جغرافیای مهربانی" گفت: راه اندازی جهاد دانشگاهی در سبزوار، پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام و نشست علمی موسسات خیریه مردم نهاد این شهرستان با مسوولان خیریه کشور برخی از برنامه های این همایش بود.

در مراسم پایانی همایش "ایران، جغرافیای مهربانی" که به صورت زنده از طریق رادیو فرهنگ بخش شد از برخی خیران و نیکوکاران کشور و شهرستان سبزوار قدردانی گردید.

این همایش بخشی از آئین بزرگ ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" است که از این پس به پیشنهاد رادیو فرهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی