6 سوال مهم که پیش از انتخاب همسر باید پرسید !


در زندگی هر فردی ازدواج یکی از مهم ترین تصمیم ها به شمار میرود. هرکسی برای انتخاب همسر آینده خود ممکن است معیار های مختلفی داشته باشد. اگر افراد در انتخاب همسر آینده خود نتوانند به خوبی عمل کنند ممکن است تمام زندگی آنها را با مسئله رو به رو سازد.

6 سوال مهم که پیش از انتخاب همسر باید پرسید !

در اینجا ما 6 سوال اساسی را که باید قبل از ازدواج از خود بپرسید را به شما معرفی می‌کنیم که میتوانند در روشن ساختن مسیر ازدواج به شما کمک کنند.

سوال 1 : انتظارات شما از ازدواج چیست ؟

در ابتدا باید مشخص کنید که چه انتظاری از ازدواج دارید ؟ برای چه ازدواج میکنید ؟ به بیانی دیگر ازدواج قرار است کدام یک از نیاز های شما را پاسخ دهد.

6 سوال مهم که پیش از انتخاب همسر باید پرسید !

سوال 2 : چه نوع حمایتی از همسر خود در خانه انتظار دارید ؟

جنبه حمایتی همسر نیز یکی از مهم ترین مسائل در هر ازدواج است.

6 سوال مهم که پیش از انتخاب همسر باید پرسید !

سوال 3 : آیا بدهی هایی وجود دارد که باید آن ها را مطرح کنید ؟

سوال 4 : انتظار چه نوع مشارکتی از نظر معنوی دارید ؟

یکی دیگر از سوالاتی که زوجین حتما باید از خود بپرسند این است که همسرشان چه اندازه و به چه شکل از نظر معنوی ممکن است با آن ها مشارکت داشته باشد است. آیا عقاید مذهبی حضور پررنگی در زندگی شخصی که قرار است به زندگی شما بیاید دارند ؟

سوال 5 : چه زمانی قصد بچه دار شدن دارید ؟

یکی از سوال های رایج قبل از ازدواج این مسئله است که هر کدام از کسانی که قرار است باهم ازدواج کنند تصمیم دارند در چه سنی و در چه دوره ای اقدام به بچه دار شدن کنند. این مسئله هر دو طرف را بر سر این که آیا از نظر زمان بچه داشتن و تصمیم به بچه دار شدن از نظر فکری در چه مرحله ای هستند به توافقاتی میرساند.

6 سوال مهم که پیش از انتخاب همسر باید پرسید !

سوال 6 : کدام یک از فعالیت های خود را بعد از ازدواج ادامه میدهید ؟

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

زیبا ترین بازیگران زن هالیوود را ببینید | 224.9 هزار خبر خوب برای صاحبان سهام عدالت: منتظر واریز سود باشید | 193.9 هزار تنها ماده غذایی که نیاز به هضم کردن ندارد و شما را چاق نمی کند | 89.0 هزار گریه مجری شبکه 3 وقتی پدر خود را بعد از یک سال دوری می‌بیند! | 109.4 هزار تستی که شخصیت واقعی شما را فاش میکند ! | 155.5 هزار شرط آمریکا برای بازگشت به برجام! | 162.2 هزار افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دولت جدی شد | 97.6 هزار عکس هایی عجیب و خنده دار که تا چند روز به آنها خواهید خندید | 190.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت