20 جایگاه عرضه میوه نوروزی در کرج جانمایی می شود


20 جایگاه عرضه میوه نوروزی در کرج جانمایی می شود

کرج - ایرنا- رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد که 20 جایگاه موقت عرضه میوه نوروزی در این کلانشهر جانمایی و راه اندازی می شود.

احمد خیری روز شنبه به خبرنگاران گفت : این جایگاه ها با هدف تامین و توزیع سیب و پرتقال شب عید مردم با قیمت مصوب و جلوگیری از ازدحام شهروندان در روزبازارها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تغییرقیمت گوشت مرغ در بازار گفت : مدیریت شهری کرج برای تامین این ماده پروتئینی روزانه حدود ۷۰ تن مرغ گرم به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در ۱۰ بازار روز کرج توزیع می‌شود.

خیری با اشاره به سرانه مصرف مرغ در کشور گفت: هر ایرانی به طور متوسط سالانه ۳۲ کیلوگرم مرغ مصرف می‌کند ولی با گران شدن قیمت گوشت میزان مصرف مرغ افزایش می‌یابد.

وی توضیح داد: البته در روزهای پایانی سال قرار داریم و برخی از شهروندان اقدام به خرید و ذخیره مرغ برای روزهای عید خود می‌کنند که این امر هم در افزایش تقاضا بی تاثیر نبوده است.

این مسوول اضافه کرد: وجود صفوف خرید مرغ در شرایط فعلی که شاهد شیوع کرونا هستیم، به هیچ وجه خوشایند نیست و به خاطر وضعیت پیش آمده از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

خیری تاکید کرد: جهاد کشاورزی در تلاش است قیمت مرغ غیر مصوب را هم کاهش دهد تا شاهد کاهش صفوف خرید مرغ در بازار روزها باشیم.

د.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید