کاهش قیمت طلا در راه است/تنها راهکار پیشرفت صنعت طلا چیست؟


رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات گفت:حباب سکه امروز بین 600 تا 800 هزار تومان در نوسان بود.

کیومرث امیریان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا بیان کرد که قیمت طلا تا شب عید افزایشی نخواهد بود.

وی کاهش شدید قیمت انس جهانی،دلایل سیاسی و خبر آزادسازی منابع ارزی ایران در عراق و کره جنوبی را از دلایل کاهش قیمت طلا عنوان کرد و خاطر نشان ساخت که امکان ریزش بیشتر انس جهانی همچنان وجود دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات معتقد است تقاضا برای مصنوعات طلا در بازار با رکود مواجه است.زیرا قدرت خرید مردم بسیار پایین است و از این رو تقاضا برای طلای ساخته شده با استقبال مواجه نمی شود. وی همچنین کرونا را نیز از عوامل تاثیر گذار دیگر بر رکود بازار دانست.

وی گفت تولید کنندگان نیز با رکود کاری مواجه شده اند و نمی توانند تولیدات خود را عرضه کنند. صادرات نیز وجود ندارد.

کاهش قیمت طلا در راه است/تنها راهکار پیشرفت صنعت طلا چیست؟

کیومرث احمدیان فضای مجازی را تنها راهکار برای پیشرفت این صنعت دانست و گفت همکارانی که دارای جواز کسب هستند می بایستی از طریق فضای مجازی به ارایه محصولات جدید خود بپردازند.

وی گفت خریدو فروش در فضای مجازی اکنون وجود دارد اما این کار می بایستی قانونمند شود زیرا دنیا در حال شکل گیری و پیشرفت ازطریق دنیای مجازی است.

وی گفت همکاران با داشتن جواز کسب می بایستی تحت نظر اتحادیه و طبق قوانین اقدام به فعالیت مصنوعات طلا و جواهر از طریق فضای مجازی کنند تا قابل رصد باشد،البته شمس ،سکه و طلای دست دوم شامل این موارد نمی شود.

وی در پایان از مردم خواست حتما از کسانی که دارای جواز کسب و مغازه مشخصی هستند خریداری کنند تا در صورت تخلف اتحادیه ها بتوانند رسیدگی کنند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

تنها ماده غذایی که نیاز به هضم کردن ندارد و شما را چاق نمی کند | 89.6 هزار عکس جدید بازیگر سریال پایتخت به همراه شوهرش ! | 139.1 هزار گریه مجری شبکه 3 وقتی پدر خود را بعد از یک سال دوری می‌بیند! | 110.0 هزار عکس هایی عجیب و خنده دار که تا چند روز به آنها خواهید خندید | 191.2 هزار خبر خوب برای صاحبان سهام عدالت: منتظر واریز سود باشید | 194.9 هزار این دختر ها با موی کوتاه زیبا تر شدند | 377.8 هزار انتشار عکس های جنجالی ازدواج پیمان قاسمخانی در آتلیه+ عکس | 262.9 هزار تکلیف سفرهای نوروزی مشخص شد | 73.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟